خبرگزاری کار ایران

بیک زاده: فکری بهترین تصمیم را گرفت / هر کسی سرمربی باشد فقط باید حمایت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۵۹۵

پیشکسوت استقلال می‌گوید آبی پوشان با انتخاب سرمربی جدید شرایط سختی دارند.

هاشم بیگ زاده در گفتگو با ایلنا درباره دیدار استقلال و مس رفسنجان گفت: همه ما می‌دانیم برای کسب نتیجه در هر بازی، فقط یک یا چند بازیکن نمی‌تواند همه کار را انجام بدهد و شکست حریفان با همدلی و کارگروهی انجام می‌شود. مقابل مس شاید زیاد برای گلزنی تلاش داشتیم اما کار گروهی به آن شکل ندیدیم. شرایط و اتفاقات طی همین هفته‌ها باعث شده بود که بازیکنان تمرکز نداشته باشند با در زمین سردرگم باشند.

بازیکن اسبق استقلال درباره استعفای محمود فکری گفت: باید به ایشان و کادرفنی تیم تبریک گفت. تلاش‌شان را انجام دادند و به هر شکل یک زمانی هست که شما به نتیجه دلخواه نمی‌رسید و در فوتبال که همواره با برد و باخت همراه است این موضوع غیرطبیعی نیست.

بیک زاده ادامه داد: فکری نمی‌توانست با این شرایط ادامه بدهد. ما پیشکسوتان هم حمایت کردیم ولی وضعیت مساعد نبود. اینکه شما هر هفته به دنبال جدایی‌تان باشند نمی‌توانید کار کنید. مسلما تمرکز ندارید که بخواهید به دنبال پیاده کردن اهداف‌تان باشید. 

او درباره انتخاب سرمربی جدید و شرایط فعلی استقلال گفت: شاید فکری اینطور پیش بینی کرده که دیگر حضورش نمی‌تواند مفید واقع شود و استعفا کرده که تیم عقب نیفتد. پس نباید این اتفاق صورت بگیرد. الان که شش امتیاز از صدر جدول عقب هستیم باید به فکر باشیم. الان هر کسی بیاید کار بسیار سختی دارد. شرایط مشخصا مهیا نیست. امیدوارم هر کسی که سرمربی می‌شود بتواند شرایط را تغییر بدهد. هواداران عزیز می‌دانند که این مقطع از فصل حمایت از شخص و افراد خاص جوابگو نیست و هر کسی که سرمربی شد همه باید حمایت کنیم تا به خوبی نتیجه بگیرد و شاهد موفقیت باشگاه استقلال باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز