خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رئیس فیفا به عزیزی خادم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۴۳۲

رئیس فدراسیون جهانی با ارسال پیامی به عزیزی خادم تبریک گفت.

به گزارش ایلنا،متن پیام جیانی اینفانتینو به شرح زیر است:

جناب آقای شهاب الدین عزیزی خادم

ریاست محترم فدراسیون فوتبال ایران

زوریخ، 1 مارچ 2021

انتخاب ریاست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

آقای رئیس،

خوشحالم که تبریکات و بهترین آرزوی های خود را بمناسبت انتخاب شما بعنوان ریاست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مجمع انتخاباتی یکشنبه مورخ 28 فوریه 2021 تقدیم حضور کنم.

دانش، رهبری، اشتیاق و تجربه شما بی شک تاثیر بسیاری بر روی توسعه این بازی زیبا در ایران خواهد داشت. همچنین موجب خرسندی خواهد بود اگر تبریکات اینجانب را به نایب رئیس و اعضای کمیته اجرایی که با جنابعالی انتخاب شدند اعلام نمایید.

با اذعان به پتانسیل فوتبال در کشور شما، می توانید بر روی حمایت شخصی اینجانب و کمک فیفا برای دستیابی به اهداف حساب نمایید. درصورت تمایل به هرگونه مذاکره درخصوص این ورزش، توسعه و ترویج ارزش های آن، درب های خانه فیفا همیشه به روی شما باز خواهد بود.

برای شما و تیم جنابعالی آرزوی موفقیت در تمام چالش های پیش رو را دارم تا بتوانید میراث ماندگاری برای آینده فوتبال ایران ساخته و بجای بگذارید.

آقای رئیس، مشتاق دیدار شما هستم. بهترین آرزوهای سلامتی برای شما، خانواده، دوستان و عزیزان شما دارم.

تقدیم با احترامی فوتبالی،

جیانی اینفانتینو

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز