خبرگزاری کار ایران

هر کمکی از دستم بر بیاید انجام می‌دهم؛

کفاشیان: حالا که خادم رای آورده همه باید حمایت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۰۲۸

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال درخصوص انتخاب شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان ریاست جدید فدراسیون صحبت کرد.

علی کفاشیان در گفتگو با ایلنا درخصوص  انتخاب شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان ریاست جدید فدراسیون فوتبال اظهار داشت: وقتی ایشان رای آورده حالا همه باید حمایت کنند که فوتبال روی چارچوب درستش قرار بگیرد. 

او ادامه داد: عزیزی خادم برنامه‌های خوبی داده و برنامه‌های او مشخص است. برنامه‌ها کامل است و امیدوارم که به سمت درست حرکت کند.

کفاشیان در واکنش به اظهارات چند وقت پیش امیر عابدینی مبنی بر اینکه عزیزی خادم را به عنوان ریاست فدراسیون انتخاب کرده بود، گفت: آقای عزیزی خادم فعالیت می‌کرد و در زمان ما چند سال در پست هیات رئیسه فدراسیون فعالیت داشت که بالاخره الان به ریاست فدراسیون رسید.

ریاست سابق فدراسیون فوتبال درباره پیش بینی از آینده تیم ملی فوتبال در مسیر جام جهانی قطر بیان کرد: بله، ما تیم ملی خوب و عالی در اختیار داریم. امیدواریم که با این تیم خوب به جام جهانی برسیم چون بچه‌های خیلی خوبی داریم.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که در صورت پیشنهاد همکاری با عزیزی خادم با او همکاری می‌کند یا خیر گفت: برای من فرقی نمی‌کند، اگر مشاوره یا راهنمایی از دست‌مان بربیاید به ایشان کمک می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز