خبرگزاری کار ایران

ابراهیم قاسمپور در گفت و گو با ایلنا:

برای پایتخت نشینان پول هست برای صنعت نفت نه؟/ نماینده مجلس به چه حقی به هوادار عدد ۶ را نشان می‌دهد؟/ بازیکن استقلال برای افرایش حقوق قهر می‌کند و سر تمرین نمی‌رود/ آبادان روی گاز خوابیده اما هنوز برخی در این شهر گاز ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۱۵۷

پیشکسوت فوتبال ایران و آبادان گفت: آقای شیرازی ۱۲ سال رئیس هیات فوتبال بودی چه کار کردید که باز به عنوان رئیس انتخاب شدید.

ابراهیم قاسمپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص مشکلات به وجود آمده در صنعت نفت آبادان آن هم در آستانه نقل و انتقالات زمستانی گفت:  فروش بازیکنان مشکلی را حل نمی‌کند. شما زمانی که بازیکن کلیدی خود را به فروش می‌رسانید نظم تیم و ساختار آن به هم می‌ریزد و این مشکلی را حل نمی‌کند و بدتر مشکلات را بیشتر می‌کند. الان بازیکن را بفروشیم که چه بشود. وقتی مشکل است بذاریم همین باشد آن را بیشتر نکنیم و من به هیچ وجه صلاح نمیبینم بازیکنان را بفروشیم.

وی افزود: از وزارت نفت، مدیران پالایشگاه باید بپرسید تیمی با این قدمت که امید دل مردم آبادان است را چطور نادیده می‌گیرند و مشکلات آن را حل نمی‌کنند. چرا برای استقلال، پرسپولیس و فولاد و سپاهان پول است به صنعت که می‌رسد همه چیز تمام می‌شود؟ کافی است یک درصد ناچیزی از پول نفت را که حق مردم این شهر است و تاکنون به آنها داده نشده است را به این تیم تزریق کنند. آقای زنگنه وزیر نفت چطور به سایر تیم‌ها پول می‌دهد اما به صنعت نفت توجه‌های ندارند. بوشهر روی نفت و گاز خوابیده یک تیم می‌خواهند بدهند با کلی مشکل رو‌به‌رو هستند. این مردم جنگ را تحمل کردند حالا آب ندارند، گرد و خاک روی سر آنهاست، بیکاری بیداد می‌کند یک تیمم که دارند که به آن دلخوش هستند به آن رسیدگی نمی‌کنند.

 

قاسمپور تاکید کرد: یک بازیکن استقلال و پرسپولیس ۸ میلیارد می‌گیرد. حالا گند آن در آمده بازیکنان شکایت می‌کنند و پولشان را می‌گیرند. آن یکی کلاس می‌گذارد و در تمرینات حاضر نمی‌شود و خواستار افزایش حقوق خود است. مثلا وزارت ورزش پول می‌دهد از کجا می‌آورد پول بازیکن را می‌دهد. نماینده این شهر که در خواب خرگوشی است و فکر میکنم اصلا آبادانی نباشند. برای شهر آبادان کاری نمی‌کنند چه برسد برای تیم. ما روی گاز خوابیدیم ولی بعضی جاها در این شهر هست که مردم گاز ندارند. زمان که  انتخابات می‌شود یک دفعه سر تمرین تیم حاضر می‌شوند وعده و شعار می‌دهند. بعد یک نماینده در تجمع جلو مجلس به هواداران رقیب ۶ نشان می‌دهد.  وقتی این فرد با یک حرکت روی اعصاب مردم می‌رود قطعا در مجلس فردا روزی حرفی شود از تیم خود حمایت می‌کند و به سایر تیم‌ها ظلم می‌کند.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص فساد در مدیریت فوتبال ایران، اظهار داشت: آقای شیرازی ۱۲ سال رئیس هیات فوتبال تهران بود شما در این مدت زمان چه کردید؟ بیاید به همه بگوید بعد ۵۰ سال رئیس هیات فوتبال باشید. حتما منفعتی دارد که با همه این انتقاد ها و صحبت‌ها باز سر این مقام‌ها دعوا می‌کنند و هر کاری می‌کنند تا صاحب منصب شوند. می‌گویند آمدیم خدمت کنید. اگر راست می‌گویند خدمت چیزی جز دردسر ندارد. 

وی در مورد انتخابات فدراسیون نیز گفت: در بسیاری از انتخابات خیلی چیز‌ها از پیش تعیین شده است. طرف کلی شعار داد بعد که رئیس شد خورد و برد در آخر هم کسی هیچ کاری با آنها نداشت و به ریش همه ما خندیدن و رفتند. در آخر پستی بالاتر می‌گیرد. استاندار خوزستان پدر این استان را در آورد بعد او را رئیس سازمان استاندارد کردند. گویا به آدم‌های خلاف‌کار بیشتر اعتماد دارند تا افراد سالم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز