خبرگزاری کار ایران

تفاهم نامه باشگاه سپاهان با دانشگاه آزاد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۰۴۸

تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان امضاء شد

به گزارش ایلنا، تفاهم‌نامه باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان و دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در نشستی با حضور پیام نجفی رییس این دانشگاه و محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان امضاء شد.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان در این نشست اظهار کرد: این تفاهم‌نامه در راستای ایجاد فضای همکاری‌های مشترک در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی میان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان امضاء شد.

در ادامه این نشست محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرد: این تفاهم‌نامه در راستای اهداف حرفه‌ای باشگاه سپاهان منعقد می‌گردد. وی ادامه داد: انجام طرح‌های پژوهشی کاربردی براساس اولویت‌ها و برنامه‌های راهبردی باشگاه توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در قالب طرح پایش و حوزه‌های متعدد دیگر همکاری دوجانبه از دیگر محورهای تأکید شده در این تفاهم‌نامه است.

در ادامه رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اعلام کرد: در این تفاهم‌نامه بر محورها و زمینه‌های همکاری مانند اجرای طرح‌های تحقیقاتی کاربردی مشترک، فراهم ساختن زمینه اجرای دوره‌های کارورزی دانشجویان دانشگاه در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در قالب طرح پویش و همکاری برای ایجاد حق انحصار در راستای تشکیل دوره‌های کاردانی و کارشناسی رشته‌های ورزشی تاکید می‌گردد.

لازم به ذکر است در این نشست بهروز خالقی‌پور مشاور عالی و رییس حوزه مدیرعامل، محمد جازان مدیریت آموزش، محمدعلی بصیریان مدیریت فوتبال مولد و علی ناظری مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز