خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان اروپا؛

اتلتیکو مادرید- چلسی/ تقابل شاگردان سیمئونه و توخل در رومانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۷۹۲

تیم های اتلتیکو مادرید و چلسی در چارچوب دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، اتلیتکو مادرید و چلسی امشب از ساعت 23:30 در ورزشگاه ملی رومانی در بازی رفت لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

اتلتیکو مادرید با سیمئونه این روزها در لالیگا شرایط خوبی دارند و درصدر جدول لیگ اسپانیا قرار دارند و الان هدف آن ها حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا هست تا این بار بتوانند با گلزنی های لوئیس سوارس بتوانند قهرمان یو سی ال شوند.

اما در طرف مقابل نماینده انگلیس یعنی چلسی با هدایت توخل در لیگ برتر انگلیس در رتبه پنجم قرار دارد و امیدوار هستند تا در خانه اتلتیکو مادرید دست پر به لندن برگردند.

این دو تیم در آخرین تقابلی که در لیگ قهرمانان اروپا داشتند به فصل 2017/2018 برمی گردد که دو تیم در گروه c رقابت ها حضور داشنند که دیدار رفت را چلسی دو بر یک پیروز میدان بوده است و بازی برگشت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسیده است.

آمار و ارقام:

در 4 بازی قبلی اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان کمتر از 2.5 گل زده شده است.

چلسی در 6 بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان شکست نخورده است.

اتلتیکو مادرید در 5 بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان شکست نخورده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز