خبرگزاری کار ایران

غصه پرماجرای این فصل ملوان؛ بدشانسی علت اصلی عدم موفقیت!

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۷۳۹

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در یک بازی متعادل در شهر اهواز برابر استقلال ملاثانی به تساوی بدون گل رضایت داد تا یک تساوی دیگر به تساوی های پرشمارش در لیگ امسال افزوده شود، تساوی هایی با چاشنی بدشانسی!!

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ملوان در هفت مساوی که برابر حریفانش کسب کرد، در چهار بازی حاکم مطلق زمین بود اما بدشانسی و عدم استفاده مناسب مهاجمان از موقعیت های پرشمار، باعث عدم نتیجه گیری و پیروزی در دیدارهایشان شد.

ملوان برابر آرمان گهر در حالی که تا دقیقه ۹۳ با یک گل پیش بود در ثانیه آخر با دریافت گل به تساوی رضایت داد، ملوان در بوشهر برابر شاهین این شهر در حالی که موقعیت های فراوانی را از دست داد بر روی یک غافلگیری گل خورد تا بازهم دو امتیاز از این پیکار از دست دهد. آنها برابر هوادار به تساوی یک بر یک رضایت دادند که بازهم مهاجمان این تیم چندین موقعیت تک به تک و حتمی گلزنی را از دست دادند تا هوادار بر روی تک موقعیتش بر روی غافلگیری مدافعان ملوان به گل دست یابد، ملوانان برابر خوشه طلایی ساوه هم فرصت سوزی کردند و مهاجمانش قدر موقعیت ها را ندانستند تا با نتیجه صفر بر صفر این دیدار خاتمه یابد.

تمامی این تساوی ها باعث شد تا مازیار زارع تا استعفا پیش برود اما اینبار هوشیاری پژمان نوری باعث شد تا عدم ثباتی که ملوانان چند فصلی است دچارش شده اند ادامه دار نباشد، این در حالی است که با پیروزی در این دیدارها بدون شک مازیار زارع میتوانست تیتر یک رسانه های انزلی و حتی کشور شود و امروز ملوان مدعی اصلی صعود قلمداد شود.

به هر روی ملوانان احتیاج مبرم به جذب مهاجم و یک بدنساز مناسب برای نیم فصل دوم دارند، مهاجمانی که در بازار نقل و انتقالات کم هم نیستند و آنها میتوانند با جذب چند مهره در نیم فصل دوم دگرگون شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز