خبرگزاری کار ایران

یزدی: آستین بالا میزنم تا برای موفقیت شهرم تلاش کنم / پنجره نقل و انتقالاتی نفت بسته است!

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۷۳۱

سرمربی جدید تیم نفت مسجد سلیمان امیدوار است با استفاده از پتانسیل این تیم نتایج موفقیت‌آمیزی را برای خوشحال هواداران نفت به ارمغان بیاورد.

داریوش یزدی در گفتگو با ایلنا درخصوص سرمربیگری نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: مسجد سلیمان شهر من است و برای کمک به تیم هم علاقه داشتم. بعد از اتفاقاتی که به وجود آمد و سرمربی تیم نتوانست ادامه همکاری بدهد، پیشنهاد از سوی باشگاه به دستم رسید و با توجه به اینکه تیم شهرم بود قبول مسئولیت کردم.

یزدی درباره برنامه‌هایش برای تیم نفت اضافه کرد: ما به دنبال این هستیم که یک تیم خوب در لیگ داشته باشیم و برای این، نیاز به برنامه‌های مدون است. این تیم در نیم فصل اول عملکرد نسبتا قابل قبول داشته ضمن اینکه تیم یک مزیت خوب دارم و آن هم میانگین سنی بسیار پایین بوده که بازیکنان جوانی دارند. قطعا به دنبال ارتقای بازیکنان هستیم و این پتانسیل در آنها وجود دارد. 

او ادامه داد: از بازیکنان شناخت دارم و در کنار مسابقات لیگ که دنبال می‌کردم بازی‌های نفت را هم تماشا می‌کردم. تمام مجموعه مدیران باشگاه و استان باید کمک کنند که در کنار هم بتوانیم کارمان را پیش ببریم. داریوش یزدی به تنهایی نمی‌تواند یک اتفاق خوب رقم بزند و همه باید یکدل کنار هم باشیم تا پیشرفت کنیم.

سرمربی جدید تیم نفت در پاسخ به این سوال که مدیران باشگاه برای او هدفی معین کرده‌اند یا خیر، گفت: نه، به هر شکل ما با توجه به شناخت خوبی که از هم داشتیم، مبنای ما بر این است که تیم را در مسابقات لیگ حفظ کنیم و این اتفاق با همراهی تمامی عزیزان عملی می‌شود.

یزدی درباره اینکه مسائل مالی برای او نگران کننده نیست، گفت: به هر شکل این مسأله تیمی برای تمام تیم‌ها وجود دارد. در لیگ برتر هم تمام تیم‌ها مشکل مالی دارند که درصدش متفاوت است. مسجد سلیمان هم جزو تیم‌هایی هست که متوسط بوده، نمی‌گویم که خوب یا بد بود. ما صحبت‌هایی را داشتیم که پرداختی بازیکنان به شکل منظم باشد و رضایت داشته باشند تا کارمان را به شکل مناسب انجام بدهیم.

سرمربی نفت همینطور درباره لیست ورود و خروج تیم نفت همچنین گفت: هیچ چیزی فعلا مشخص نشده و ورودی و خروجی نداریم. چه بسا اینکه من سوال کردم و پنجره نقل و انتقالاتی نفت فعلا بسته است! این به دلیل مسائل مالی است که برطرف می‌شود اما اگر نیاز وجود داشته باشد ما تیم را تقویت خواهیم کرد. در بازیکنان تیم‌مان با توجه به آنالیزی که داشتم بسیار مستعد هستند و درکنار بازیکنان جوان بازیکنان باتجربه خوبی هم داریم.

او درخصوص انتخابات دستیاران همینطور گفت: طی یکی دو روز آینده این کار را انجام می‌دهیم و می‌توانیم نفراتی را به مجموعه اضافه کنیم که کمک خوبی به تیم انجام بدهند.

یزدی در پایان همچنین گفت: از مجموعه نفت متشکرم که به من اعتماد کردند و با تمام وجود و احترامی که برای همه عزیزان قائل هستم، آستین بالا میزنم و برای موفقیت تیم شهرم تلاش می‌کنم. کار را باید خوب انجام بدهیم تا دل هواداران را شاد کنیم چون هواداران رکن اصلی باشگاه ما هستند و آنها می‌توانند در موفقیت ما نقش اساسی داشته باشند. قول می‌دهم که تمام تجاربم را بکار بگیرم تا هواداران را شاد و سربلند کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز