خبرگزاری کار ایران

عالیشاه: اوت نادر محمدی باعث شد سرگیجه بگیرم/ پاس گل مهم نیست و مهم برد تیم است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۹۱۴

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی با پیکان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، امید عالیشاه در مورد پاس گلش در بازی پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: پاس گل زیاد مهم نیست و شاید در آمار فردی کمی اهمیت داشته باشد ولی مهم این است که پرسپولیس نتیجه می‌گیرد و برد تیم مهمتر از هر چیز دیگری است.

وی در مورد چهارمین برد پیاپی و شانس قهرمانی نیم فصل گفت: بعد از فصل فرسایشی فصل قبل که ادامه اش به این فصل کشید و دیدارهای آسیایی و فینال و آن اتفاقات که تاثیر روحی منفی روی ما داشت فکر می‌کنم در حال تجربه کردن شرایط جدیدی هستیم و تیم روز به روز هم بهتر می‌شود.

هافبک پرسپولیس در مورد حضور مدیرعامل باشگاه در رختکن توضیح داد: آقای سمیعی و شکوری به رختکن آمدند و با ما صحبت داشتند و مشکلات و مسائل مالی هم بالاخره به زودی برطرف خواهد شد.

عالیشاه در مورد برخورد یکی از اوت های پیکان به صورتش گفت: یک لحظه آمدم بلند شوم که توپ محکم به صورتم خیلی محکم بود و به سرم برخورد کرد. یک مقدار سرگیجه داشتم و بعد از آن جرات نکردم از روبرو جلوی توپ های نادر محمدی بایستم و اگر دقت کرده باشید با پشت سر به دنبال دفاع پرتاب اوت او بودم تا توپ حداقل به پشت سرم برخورد کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز