خبرگزاری کار ایران

زلاتان: می‌خواهم یک تیم جوان بسازم / دوناروما بهترین دروازه‌بان جهان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۳۲۹

مهاجم تیم میلان درباره تمدید قرارداد با روسونری و شرایط این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، زلاتان ایبراهیموویچ در حال مذاکره با باشگاه میلان برای عقد قرارداد همکاری جدید است که می‌تواند او را تا تولد 40 سالگی‌اش در سن سیرو حفظ کند. زلاتان در ادامه زندگی حرفه‌ای هیجان انگیزش در دوم ژانویه سال گذشته به میلان بازگشت. او در ابتدا متعهد به یک توافق شش ماهه شد، زیرا پس از حضور در لیگ حرفه‌ای آمریکا با لس آنجلس گلکسی به اروپا بازگشت اما خیلی زود نشان داد که هنوز توانایی بازی در بالاترین سطح را دارد.

باشگاه میلان به دنبال عملکرد موفق زلاتان ترجیح داد قرارداد او به مدت 12 ماه دیگر هم تمدید شود. این قرارداد در تابستان پیش رو به پایان می‌رسد؛ این یعنی او باید یک بار دیگر برای زندگی حرفه‌ای خود تصمیم گیری کند.

او احساس می‌کند که با الهام گرفتن از چالش قهرمانی در این فصل، هنوز هم می‌تواند در سری A کار کند درحالیکه برای مذاکره درباره آینده اش آزاد است. ایبراهیموویچ به کوریره دلو اسپورت گفت: "من تا زمانی که احساس خوبی داشته باشم به بازی ادامه خواهم داد. سپس خواهیم دید، در مورد قراردادم صحبت خواهیم کرد. من نمی‌خواستم خودم را در تله ای قرار دهم و هیچ راهی برای نجات نداشته باشم، به همین دلیل در ابتدا قراردادی شش ماهه امضا کردم که پس از آن تمدید کردم. دیگران گزینه‌های مختلفی را انتخاب کردند. 

زلاتان ادامه داد: من نمی‌خواهم در مورد چندین بازی که انجام داده‌ام صحبت کنم، این باعث می‌شود احساس پیری داشته باشم. چالش من این است که اکنون یک تیم جوان بسازم، این چیزی متفاوت از کاری است که قبلاً انجام می‌دادم اما موفقیت در آن باعث میشود که نسبت به زمان پیروزی احساس بهتری داشته باشم. امروز احساس می‌کنم یک رهبر هستم. تیم مرا دنبال می‌کند. ده سال پیش، میلان متفاوت بود اما حتی میلانی که در سال 2020 پیدا کردم متفاوت بود، یک تیم جوان. ما کار می‌کنیم و فداکاری می‌کنیم. نتایج فقط لیاقت من نیست. ما کارهای بزرگی انجام می‌دهیم، اما هنوز چیزی برنده نشده‌ایم.

مهاجم باتجربه تیم میلان از جیانلوئیجی دوناروما هم تمجید کرد و گفت: او بهترین دروازه بان جهان است اما من هرگز به او نمی‌گویم. او باید همچنان جاه طلبی داشته باشد  اما طبیعی نیست که او هرگز در لیگ قهرمانان اروپا بازی نکرده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز