خبرگزاری کار ایران

باقری در لیست سیاه فکری؛ پایان همکاری استقلال و هافبک خاطی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۲۲۹

سرمربی تیم استقلال تهران به مدیران باشگاه اعلام کرد حاضر به ادامه همکاری با هافبک خاطی نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمود فکری، سرمربی تیم استقلال تهران به مسئولان این باشگاه اعلام کرده حاضر به ادامه همکاری با فرشید باقری نیست و کمیته انضباطی باشگاه باید درخصوص او تصمیم گیری کند.

باقری که طی فصول گذشته سابقه حضور در کمیته انضباطی را داشته اما با معذرت‌خواهی به تمرینات ملحق شده و در مسابقات شرکت کرده، این بار در لیست سیاه محمود فکری جای گرفته و قرار نیست برای ادامه فصل این تیم را همراهی کند.

هافبک تیم استقلال در هفته گذشته به دلیل نارضایتی از نیمکت نشینی و عدم حضور در مسابقه دربی همینطور به اضافه رفتارهای غیرورزشی در جریان تمرینات از سوی فکری در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته و اکنون مشخص شده که در لیست خروجی جای دارد.

محمود فکری که پس از بازی مقابل فولاد خوزستان، فرصت حضور در ترکیب را به باقری داده و همینطور بازوبند کاپیتانی را هم به این بازیکن داده بود، به دلیل عملکرد ضعیفش او را نیمکت نشین کرد و به جای او از مهدی مهدی پور در ترکیب استفاده کرد که با روند موفق خرید تازه وارد، باقری نیمکت نشین باقی ماند.

پیش از فرا رسیدن به نقل و انتقالات نیم فصل لیگ بیستم اکنون باقری به عنوان اولین خروجی محمود فکری لقب گرفته است و به نظر می‌رسد این سرمربی که برای ایجاد نظم و انضباط در تیمش مصمم و جدی است در صورت تکرار مسائل انضباطی درخصوص دیگر بازیکنان هم تصمیم مشابه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز