خبرگزاری کار ایران

حاجیلو: گل زود هنگام هم استراتژی پرسپولیس و هم برنامه‌های استقلال را برهم زد/ مهدی قایدی نابغه است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۵۵۹

پیشکسوت استقلال تهران از عملکرد قائدی در دربی 94 تمجید کرد.

به گزارش ایلنا،اصغر حاجیلو پیشکسوت استقلال تهران می گوید آبی پوشان در مسابقه دربی اگرچه با گل مهدی قایدی به عنوان یک نابغه از شکست فرار کردند اما باید در مسابقات بعدی از نتیجه دربی به عنوان یک تلنگر استفاده کرده و بهتر عمل کنند.

دربی چطور بود؟

گل زود هنگام شیرین است اما این گل تمام معادلات بازی را بر هم زد. هم استراتژی پرسپولیس و هم برنامه‌های استقلال بعد از آن گل به هم خورد و در یک کلام تعادل بازی از بین رفت. البته من منکر این نیستم که گل زودهنگام بد است، اما بعضی مواقع این گل‌های زودهنگام نظم بازی را بر هم می‌زند که این هم یکی از آن موارد بود.

نیمه دوم روند بازی تغییر کرد.

در نیمه دوم بازی کاملاً یک طرفه از سوی پرسپولیس دنبال شد و آنها با استفاده از توپ‌های بلند بین هافبک‌های دفاعی و مدافعان میانی استقلال عبدی و نورالهی را صاحب توپ می‌کردند که این تاکتیک صحنه‌های خطرناکی را روی دروازه استقلال ایجاد کرد و پرسپولیسی‌ها نه تنها گل نیمه اول را جبران کردند، بلکه یک گل هم پیش افتادند و این فشار روحی و روانی را بر تیم دو چندان کرد.

بازی را اینطور پیش بینی می کردید؟

ما انتظار دیگری از تیم در این بازی داشتیم و حداقل اینکه تصورمان این نبود در نیمه دوم شاهد یک بازی طرفه از سوی پرسپولیس باشیم. در نهایت هم یک نابغه مثل قائدی توانست گره استقلال را در این بازی باز کند. تنها قائدی است که می‌تواند در بازی به این مهمی و در دقایق پایانی که اوج فشار و استرس است، در محوطه جریمه پرسپولیس دو بار بازیکن سختگیری مثل نعمتی را دریبل بزند و از بین چند بازیکن باتجربه و یک دروازه‌بان آماده توپ را به تور برساند.

هدف استقلال در دربی چه بود؟

استقلال از این بازی دو هدف را دنبال می‌کرد که از نظر من هدف اول و بزرگترش جدول لیگ بود. تساوی در این بازی باعث شد فاصله امتیازی استقلال و پرسپولیس در جدول حفظ شود و این یک پوئن مثبت برای شاگردان فکری بود. امیدوارم این بازی یک تلنگر جدی به مجموعه تیم باشد تا از این به بعد شاهد بازی‌های با کیفیت بالاتری از این تیم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز