خبرگزاری کار ایران

پورامینی: پنالتی مقابل ذوب آهن ناجوانمردانه بود / برای کسب امتیاز مقابل استقلال بازی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۵۶۲

هافبک تیم پیکان درخصوص صحنه پنالتی جنجالی بازی مقابل ذوب آهن اصفهان و رویارویی با استقلال تهران در هفته چهارم لیگ برتر صحبت کرد.

حسین پورامینی در گفتگو با ایلنا درخصوص تساوی تیم پیکان در بازی هفته سوم مقابل ذوب آهن گفت: در این بازی با احترام به تیم حریف شایسته پیروزی بودیم اما در نهایت به یک امتیاز دست پیدا کردیم. مقابل ذوب آهن از ابتدا خوب بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم اما نتیجه بازی آنچه می‌خواستیم، نشد.

بازیکن تیم پیکان در ادامه با اشاره به استعفای مهدی تارتار پیش از این مسابقه گفت: آقای تارتار به حفظ و مالکیت توپ علاقه دارند که مقابل ذوب آهن هم تلاش کردیم این کار را تا حد امکان انجام بدهیم. آقای تارتار به تمام بازیکنان اعتقاد دارند اما دلایلی داشتند که شرایط کار را مهیا ندیدند. خداراشکر سرمربی بااخلاقی مانند ایشان در باشگاه حفظ شد و همگی امیدواریم که رفته رفته به آنچه مدنظر ایشان است، برسیم. طبق نظرات ایشان بازی را پیش بردیم و به برد نرسیدیم که تلاش می‌کنیم برای بازی بعدی به این هدف برسیم.

او درباره صحنه پنالتی که با نظر خودش رد شد، گفت: واقعا کتمان حقیقت در آن صحنه اخلاقی نبود و ناجوانمردانه است. بعد از اینکه توپ را مهار کردم، بازیکن حریف قصد داشت توپ را بگیرد و پایش را به سمتم دراز کرد که قبل از برخورد به من پایش را جمع و هیچگونه برخوردی با یکدیگر نداشتیم. ‌روی این صحنه بازیکنان حریف اعتراض زیادی نشان دادند و داور از من نظرم را پرسید که حقیقت را گفتم.

پورامینی ادامه داد: حتی این مساله را به کادرفنی هم گفتم و خوشحالم که خدا را شکر تصمیم داور در آن صحنه تغییر کرد. غیراخلاقی بود که بخواهد حق آنها ضایع شود چون بالاخره شاید یک روزی همین اتفاق برای تیم خودمان می‌افتاد.

هافبک تیم پیکان درخصوص رویارویی با استقلال در بازی هفته چهارم هم گفت: استقلال تیم بزرگ و ریشه داری است که یکی از قطب‌های فوتبال ایران است. مطمئنا بازی آسانی مقابل آنها نخواهیم داشت اما ما هم پیکانیم و اندیشه‌های خودمان را داریم. کادرفنی استقلال نسبت به آخرین بازی که داشتیم تغییر کرده است و یقینا تفکرات آقای فکری هم متفاوت است. تلاش می‌کنیم تا طبق برنامه کادرفنی برای این بازی آماده شویم و به دور از حواشی برای کسب امتیاز به زمین برویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز