خبرگزاری کار ایران

ربیعی: سعی می‌کنیم از سهمیه‌مان پاسداری کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۸۶۳

سرمربی مس رفسنجان گفت از عملکرد شاگردانش در دو هفته گذشته راضی است و روند عملکرد این تیم، صعودی بوده است.

به گزارش ایلنا، محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان سه‌شنبه شب در نشیت خبری پیش از دیدار تیمش برابر آلومینیوم اراک گفت: خوشحالم در گذشته بازیکنانی را به این تیم اضافه کردم و اکنون در این تیم بازیکن ثابت هستند اما ناراحتم نتوانستم ماموریتم را تکرار کنم.

او درباره بازی با آلومینیوم گفت: هر دو تیم شرایطی مشابه دارند. ما در مسیری با شیب رو به بالا هستیم و تیم در حال هماهنگ شدن است. ما ۱۳ بازیکن جدید جذب کردیم و برای هماهنگی، نیازمند زمان هستیم. گروه آنالیز ما پس از آنالیز دو بازی قبلی، روند خوبی را برای تیم متصور شدند و امیدواریم روند کیفی ما در بازی بعد بهتر از قبل شود. این هدف ماست و تلاش خود را می‌کنیم و با درایت و تیزهوشی، سعی می‌کنیم از این چالش سال اول عبور کنیم. برای آلومینیوم آرزوی استمرار در لیگ برتر می‌کنم.

ربیعی درباره شکست خوردن هر دو تیم در بازی‌های هفته اول و دوم و استرس تیمش در این خصوص گفت: اگر این فضا درست ارزیابی شود، می‌تواند استرس و فشار را کم کند. اگر بخواهیم احساسی و رویانگرانه به کار نگاه کنیم، استرس و فشار افزایش می‌یابد. سعی کردم به تیمم آرامش را انتقال دهم و فشاری را روی تیم ایجاد نکنم. این شیبی که می‌رویم برای من مثبت است و نگرانی درباره مسیری که می‌رویم نداریم‌. تلاش ما این است برای سهمیه‌ای که شبانه‌روز جنگیدیم و آن را به دست آوردیم، از دست ندهیم. مس برای من مانند فرزندم است و سعی می‌کنم از موفقیتی که برای آن به وجود آمده پاسداری کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز