خبرگزاری کار ایران

به دنبال پیراهن تیم ملی هستم

فریبرز گرامی: مقابل نساجی دیگر باید به پیروزی برسیم/ بلاتکلیفی در برگزاری مسابقات از هر چیزی برای ما بدتر است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۳۷۶

بازیکن تیم سایپا در مورد شرایط این تیم و نتایج دو دیدار گذشته صحبت کرد.

فریبرز گرامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای سایپا و کار با ابراهیم صادقی اظهار داشت: سایپا شرایط خوبی دارد و در دو هفته گذشته از رقابت‌ها با اینکه موفق به کسب پیروزی نشدیم ولی عملکرد فنی خوبی داشتیم و فکر می‌کنم این تیم امسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. ابراهیم صادقی مربی جوانی است که تفکرات جدیدی دارد و سبک بازی جالبی در تیم جا انداخته است. فکر می‌کنم سایپا در فصل جدید هفته به هفته بهتر خواهد شد.

وی در مورد تقابل با نفت مسجد سلیمان گفت: بازی خوبی داشتیم. متاسفانه روی گلی که دریافت کردیم تمرکز کافی نداشتیم ولی با توصیه‌های کادرفنی بین دو نیمه در نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم و با وجود دفاع فشرده تیم حریف توانستیم به گل برسیم. شانس بردن هم در این بازی داشتیم ولی در نهایت همین یک امتیاز نصیبمان شد.

بازیکن سایپا در ادامه در مورد بازی پیش رو مقابل نساجی افزود: نساجی هم از تیم‌های خوب لیگ است و توانایی‌هایش را در بازی‌های قبلی نشان داده است ولی ما به این مسائل توجهی نداریم و با توجه به 2 تساوی پیاپی در هفته سوم فقط برای برد وارد زمین خواهیم شد و قصد داریم از امتیاز بازی خانگی استفاده کنیم.

گرامی در رابطه با شرایط کلی سایپا هم خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم کادرفنی تفکرات خوبی به تیم تزریق کرده و رفته رفته تیم ما بهتر خواهد شد و این را به مرور زمان در طول لیگ از تیم ما خواهید دید. چند بازیکن با تجربه امسال به تیم ما اضافه شدند و با اضافه شدن نفراتی مثل محسن مسلمان از این هم بهتر خواهیم شد.

وی در رابطه با احتمال تعطیلی دوباره لیگ گفت: متاسفانه ویروس کرونا همه چیز را به هم ریخته و در مورد فوتبال هم هر روز یک چیز می‌شنویم و وقتی هر بازی را برگزار می‌کنیم نمی‌دانیم بازی بعدی برگزار می‌شود یا نه. الان هم صحبت از تعطیلی مسابقات مطرح است ولی هیچ کس به طور قطع نمی‌گوید بازی‌ها تعطیل است یا برگزار می‌شود و این بلاتکلیفی دردسر بزرگی برای ماست و نمی‌دانیم باید چکار بکنیم. اگر مسابقات تعطیل شود هم تیمی مثل ما که در حال پیشرفت و آماده شدن است ضرر می‌کند.

گرامی در پایان در مورد اهدافش در سال جدید هم توضیح داد: اول دوست دارم برای سایپا بازیکن مفیدی باشم و با تیم بتوانیم رتبه خوبی در جدول کسب کنیم و نتایج خوبی بگیریم و در مرحله بعد به فکر پیراهن تیم ملی هستم تا اگر قسمت بود نظر اسکوچیچ را جلب کنم و به اردوی تیم ملی دعوت شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز