خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات لرستان خبر داد؛

تائید صلاحیت ۳۶۸ داوطلب نمایندگی مجلس در لرستان

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۷۳۵

رئیس ستاد انتخابات لرستان از تایید صلاحیت ۳۶۸ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از لرستان، محمود ثمینی با اشاره به پایان یافتن نتایج بررسی هیئت‌های اجرایی انتخابات در خصوص تایید صلاحیت‌ها اظهار داشت: در مجموع ۴۰۸ داوطلب برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان لرستان ثبت‌نام کرده بودند که یک نفر از این داوطلبان در خارج از کشور ثبت‌نام کرده بود.

وی با اشاره به اینکه از مجموع داوطلبان ثبت‌نام شده در استان، ۳۶۸ نفر در هیئت‌های اجرایی تایید صلاحیت شدند، تصریح کرد: در مجموع ۲۶ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان، توسط هیئت‌های اجرایی رد صلاحیت شدند.

معاون سیاسی- امنیتی استانداری لرستان افراد رد صلاحیت شده در هیئت‌های اجرایی را به ترتیب در شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی دو نفر، بروجرد چهار نفر، الیگودرز چهار نفر، دورود و ازنا سه نفر و سلسله و دلفان ۱۳ نفر اعلام کرد.

وی بیان کرد: تمامی داوطلبان ثبت‌نام شده در شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان و پلدختر توسط هیئت‌های اجرایی تایید صلاحیت شدند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: تعداد افراد تایید صلاحیت شده در شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی ۱۰۱ نفر، بروجرد ۶۹ نفر، الیگودرز ۲۹ نفر، دورود و ازنا ۴۲ نفر، کوهدشت و رومشکان ۶۹ نفر، سلسله و دلفان ۲۶ نفر و  پلدختر ۳۲ نفر هستند.

انتهای پیام/
مریم شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز