خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرعامل بیمه ملت به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۴۶۳

یک بار دیگر روز دختر را به همه دختران بیمه ملت که یک سرمایه انسانی ارزشمند و متعهد به منافع شرکت هستند تبریک می‎گویم و برای همه این عزیزان آروزی موفقیت و تندرستی را دارم.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بیمه ملت، داود قاسم‌پور مدیرعامل بیمه ملت در پیامی فرا رسیدن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: اول ذی‌القعده آغاز دهه کرامت، گرامیداشت میلاد فرخنده شفیعه روز جزا و بانوی کریمه اهل بیت (ع)حضرت فاطمه معصومه(س) است و جا دارد این روز را به تمام دختران ایران زمین تبریک بگویم.

 بی‌شک دختران امروز که مادران فردای ایران اسلامی هستند، نقش بسیار حساسی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری جامعه دارند، برخورداری از امنیت اجتماعی و خانوادگی که آنان را به جایگاه منزلت زن مسلمان و مقام والای مادری نزدیک نماید از نیازهای دختران می باشد.

به همین بهانه یک بار دیگر روز دختر را به همه دختران بیمه ملت که  یک سرمایه انسانی ارزشمند و متعهد به منافع شرکت هستند تبریک می‎گویم و برای همه این عزیزان آروزی موفقیت و تندرستی را دارم.

به گزارش روابط عمومی، به همین مناسبت یک شاخه گل و کتاب از جانب مدیر عامل به پرسنل دختر شرکت بیمه ملت اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز