خبرگزاری کار ایران

جلسه گزارش عملکرد شش ماه دوم سال 99 شرکت لوله سازی اهواز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۳۶۹

جلسه گزارش عملکرد شش ماه دوم سال 99 شرکت لوله سازی اهواز با حضور مدیر عامل، مدیران و روئسای کارخانجات برگزار و مسائل مختلف مربوط به فرایند تولید مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز ، در این جلسه مدیران و روئسای کارخانجات ازجمله حمید احمدی مدیر تولید، علی آرین پور، رئیس مهندسی صنایع، امیر طاوسی، رئیس کارخانه چهار، شهرام رمضانی، رئیس کارخانه‌های پوشش، قاسم مقدم، رئیس اداره تاسیسات، عادل مرادی، مازیار خان احمدی، کارشناس مهندسی صنایع، رئیس کارخانه اسپیرال، حسین رجبی، رئیس کل برنامه ریزی تعمیرات و نگهداری کارخانه‌ها، خانم دکتر احمدی، مشاور مدیر عامل در تدوین سند راهبردی و کوروش غفاری، رئیس کارخانه‌های ERW هر کدام به مسائل مربوطه در حوزه فعالیتشان پرداختند.

در این نشست مسائلی ازجمله بررسی شاخص‌ها، چالش‌های داخلی، موانع و رفع موانع تولید، بومی سازی نرم افزارها، تلاش برای ایجاد انگیزه‌ی بیشتر میان نیروی انسانی، اهمیت نیروی کارشناس و متخصص و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

علی خنیفر، مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز نیز در این جلسه گفت: لازم است با نگاه و توجه به مشکلات سنواتی، به توسعه و افزایش سبد محصولاتمان نیز بیاندیشیم.

دکتر خنیفر اظهار کرد: ظرفیت سنجی و زمان سنجی با توجه به وضعیت کنونی صورت گیرد. همیشه برای پایداری در بازار باید سبد محصولات را افزایش و به روز رسانی کرد.

وی تاکید کرد: سند راهبری پیشرفت مناسب و مطلوبی داشته و افراد بسیاری با این طرح مشارکت کردند و مورد استقبال نیروی انسانی قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز افزود: در تلاش برای جذب و اخذ پروژه‌ی ساخت لوله در کارخانه اسپیرال هستیم که امیدوارم با پیگیری‌های جدی‌ای که انجام داده‌ایم بتوانیم این کارخانه را وارد مدار تولید بکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز