خبرگزاری کار ایران

درد سر جدید برای تراکتوری ها؛ بدهی جدید روی پنجره بسته

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۳۰۰

باشگاه تراکتور در حالیکه در تلاش برای تسویه حساب با استوکس بود با پرونده بدهی جدیدی روبرو شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در حالیکه باشگاه تراکتور در حال توافق با وکیل آنتونی استوکس، مهاجم سابق خودش است تا با تسویه حساب با وی مشکل بسته بودن پنجره را برطرف کند، دو شکایت جدید علیه این باشگاه در فیفا به ثبت رسید تا کار باشگاه برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی سخت‌تر از قبل شود.

باشگاه تراکتور که از سوی فیفا و با تایید دادگاه CAS در پرونده شکایت کوین کنستانت به پرداخت 820 هزار یورو (به‌علاوه 5 درصد سود سالیانه) به این بازیکن محکوم شده بود، پس از گذشت چند ماه از رای دادگاه CAS هنوز مطالبات این بازیکن را پرداخت نکرده تا این پرونده نیز منجر به بسته شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی باشگاه تبریزی شود. طبق حکم فیفا باشگاه تراکتور با احتساب 5 درصد سود سالیانه باید 904 هزار یورو به این بازیکن پرداخت کند.

علاوه بر این بازیکن، پاتریک دی‌وایلد دستیار جرج لیکنز در تیم تراکتور نیز با شکایت از این باشگاه، تراکتوری‌ها را به پرداخت چیزی حدود 120 هزار یورو محکوم کرده که برای باز شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی، سرخ‌پوشان تبریزی باید این پول را پرداخت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز