خبرگزاری کار ایران

دستیار جدید به کادرفنی مس اضافه شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۵۰۸

با انتخاب محمدرضا عسگری به عنوان یکی دیگر از دستیاران رضا مهاجری در تیم مس کرمان، چهره کادر فنی این تیم برای رقابت های این فصل فوتبال کشور کامل تر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه مس؛ پیش از این کوروش برمک و فرزین رکوعی به عنوان دستیاران مهاجری در تمرینات تیم مس کرمان حضور داشتند که در کنار آن ها عباس محمدی به عنوان مربی دروازه بانان و صادق امانی نیز به عنوان مربی بدنساز در تیم مس کرمان فعال بودند.

محمدرضا عسگری که از پیشکسوتان به نام فوتبال کرمان محسوب می شود و سابقه هدایت تیم شهرداری کرمان در رقابت های لیگ دسته اول و همچنین حضور در تیم های فوتبال مختلف باشگاه مس کرمان را دارد، در این فصل در کنار تیم بزرگسالان مس کرمان خواهد بود.

کوروش برمک نیز که یکی از فوتبالیست های با سابقه کشورمان محسوب می شود که سابقه بازی در تیم مس کرمان را در سال های دور نیز در کارنامه دارد، به عنوان بازیکن در تیم های کشاورز، تراکتورسازی و پرسپولیس نیز بازی کرده است و در عرصه مربیگری نیز علاوه بر حضور در تیم ملی جوانان، در تیم های خوشه طلایی، شهرداری ماهشهر، چوکا مربیگری کرده است.

فرزین رکوعی نیز که در سال های گذشته به عنوان مربی در تیم های سیاه جامگان، بادران و سرخپوشان سابقه فعالیت داشته است نیز در این فصل در کنار تیم مس کرمان به عنوان یکی از اعضای کادر فنی حضور خواهد داشت.

عباس محمدی دیگر چهره شناخته شده فوتبال کرمان که سابقه بازی در تیم مس کرمان و بسیاری از تیم های لیگ برتری را در کارنامه دارد و فصل گذشته به عنوان مربی دروازه بانان تیم مس حضور داشت نیز در این فصل همچنان در کنار تیم مس کرمان خواهد بود و به عنوان مربی دروازه بانان مس کار خود را ادامه خواهد داد.

صادق امانی یکی از شناخته شده ترین مربیان بدنسازی در فوتبال ایران که کار آموزش بسیاری از مربیان بدنسازی در فوتبال ایران را نیز برعهده داشته است و در فصل قبل رقابت های لیگ برتر نیز به عنوان مربی بدنساز تیم نفت مسجد سلیمان کار خود را دنبال می کرد نیز به عنوان مربی بدنساز این فصل مس کرمان حضور دارد.

همچنین پیش از این عارف سعیدیان از جهره های شناخته شده فوتبال کرمان و باشگاه مس نیز به عنوان سرپرست این فصل تیم معرفی شده بود که همه این چهره ها در کنار رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال مس کرمان برای موفقیت تیم تلاش خود را با حداکثر توان به خرج خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز