خبرگزاری کار ایران

حمل بار با خودرو به اسنپ اضافه شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۱۶۴

سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ از رانندگان ناوگان سرویس خودرو برای انجام بهینه درخواست‌های جابه‌جایی بسته استفاده می‌کند. از آن‌جایی‌که در شرایط فعلی به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا اکیدا توصیه می‌شود از ترددهای غیرضروری پرهیز کنیم، میزان استفاده از سرویس‌های جابه‌جایی بسته افزایش یافته است.

در همین راستا شرکت اسنپ تصمیم گرفته به منظور پوشش هر چه بیشتر درخواست‌های جابه‌جایی بسته، از رانندگان ناوگان اسنپ‌خودرو کمک بگیرد تا به این ترتیب بتواند کمک‌حال مردم باشد تا هیچ‌ درخواستی روی زمین نماند. 

با توجه به این‌که این امکان قبلا ممنوع بود و رانندگان سرویس خودرو اجازه نداشتند درخواست‌های جابه‌جایی بسته را قبول کنند، حالا به دلیل شرایط پیش‌آمده به صورت موقت به سایر سرویس‌های این سامانه مانند اسنپ‌باکس، اسنپ‌فود و اسنپ‌مارکت در جابه‌جایی بسته کمک می‌کنند.

لازم به ذکر است که تیم مدیریت شرکت اسنپ در نظر دارد سرویس ویژه‌ای به همین منظور با عنوان سرویس «کارباکس» راه‌اندازی کند و هماهنگی‌های لازم برای اجرایی شدن این طرح در دست اقدام است. با فعال شدن سرویس «کارباکس»، کابران می‌توانند برای ارسال بسته‌های سایز متوسط (بزرگتر از موتور و کوچکتر از وانت) و همچنین بسته‌هایی که در صورت حمل با موتور ممکن است آسیب ببینند، از این سرویس استفاده کنند. اما فعلا تا راه‌‌اندازی کلی این سرویس، بنا بر این است که رانندگان ناوگان اسنپ علاوه بر درخواست سفر مسافران، درخواست‌های جابه‌جایی بسته را هم قبول کنند.

درخواست‌ها همچنان از طریق اسنپ‌باکس ثبت می‌شود

کاربران مثل سابق برای ارسال بسته‌های خود در همان سرویس اسنپ‌باکس درخواست‌شان را ثبت می‌کنند و مزیت افزوده شده این است که علاوه بر رانندگان سرویس اسنپ‌باکس، رانندگان ناوگان اسنپ‌خودرو هم درخواست‌های جابه‌جایی بسته را دریافت می‌کنند.

به این ترتیب سرعت قبول درخواست‌ها بیشتر می‌شود و افراد بدون نیاز به پرداخت هزینه بیشتر، سریع‌تر می‌توانند بسته‌های خود را ارسال کنند. بعد از ثبت درخواست از سوی مشتریان، بسته به این‌که کدام راننده درخواست را بپذیرد، بسته آن‌ها با موتور یا خودرو جابه‌جا می‌شود. این امکان در حال حاضر در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، قم، شیراز، کرج، تبریز، اهواز، کرمان  و یزد به صورت ۲۴ساعته فراهم شده و همان شرایطی که در مورد ارسال بسته با سرویس باکس وجود داشته، مانند سایز بسته و غیره، همچنان پابرجاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز