خبرگزاری کار ایران

«من، زهره» بهترین فیلم جشنواره رومانی شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۶۰۴

فیلم‌ سینمایی «من، زهره» در ادامه موفقیت‌های بین‌المللی خود موفق به کسب جایزه بهترین فیلم بلند سینمایی از جشنواره فیلم‌های مستقل سیمفست رومانی شد.

به گزارش ایلنا، «من، زهره» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیامک ابراهیمی و نویسندگی نیکو بستانی که پیش از این در جشنواره بین‌المللی دوربان آفریقای جنوبی حضور پیدا کرده بود، در دومین حضور بین‌المللی خود موفق به کسب جایزه بهترین فیلم بلند از جشنواره فیلم سیمفست simfest شد. 

هفدهمین دوره از جشنواره بین‌المللی پخش‌کنندگان تلویزیونی و تهیه‌کنندگان مستقل - سیمفست  simfest به صورت برخط (آنلاین) از  ۱۴ تا ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۰ در کشور رومانی برگزار شد. این رویداد از معدود جشنواره‌های تلویزیونی_مسابقه‌ای در اروپا است که محل گردهمایی متخصصان تلویزیون، تهیه‌کنندگان مستقل و علاقه‌مندان به این حوزه از سراسر جهان محسوب می‌‌شود. سیمفست امسال به دلیل شرایط کرونا به صورت برخط (آنلاین) برگزار شد. 

فیلم ایرانی «من، زهره» که در این رویداد جهانی موفق به کسب جایزه شد، اولین تجربه‌ فیلمسازی سیامک ابراهیمی است که پس از پنج سال تحقیق در زمینه زندگی زنان ورزشکار ایرانی دست به تولید این اثر زده است. 

«من، زهره» که به صورت سکانس پلان فیلمبرداری شده است، داستان ساعت‌های آخر زندگی یک ورزشکار را قبل از مهاجرت روایت می‌کند.

ملیسا ذاکری که نقش‌‌آفرینی در آثاری چون «کوچه بی‌نام»، «مادری»، «آباجان»  و «مردی که اسب شد» بر عهده داشت؛ در نقش اصلی این فیلم جلوی دوربین رفته است.

فرانک مرادی، شیرین آقاکاشی، سروش طاهری، سجاد بابایی، آریا دلفانی، فریماه مسگرنیا، علیرضا شریعتی، سجاد علی‌خانی، یاسمین فرخ‌زا و ارسام غریب از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز