خبرگزاری کار ایران

«همسایه» ویژه برنامه وفات خواهر امام رضا (ع)/ جواد افشار از جزئیات سریال حضرت معصومه (س) می‌گوید

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۵۲۱

همزمان با شب رحلت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س)، ویژه برنامه همسایه به تهیه‌کنندگی مجید صفری از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

به گزارش ایلنا، این برنامه که با اجرای سید کاظم احمدزاده از حرم مطهر حضرت فاطمه (س) روی آنتن می‌رود، میزبان مهمانانی خواهد بود تا از شخصیت و زندگی آن حضرت بگویند. 

در شرایطی که شیوع ویروس کرونا امکان حضور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت را برای زیارت گرفته است، این ویژه برنامه به نیابت، مخاطبان را به زیارت حضرت فاطمه معصومه (س) می‌برد. 

حجت الاسلام «مسعود عالی» کارشناس مذهبی و «مجید تال» مدیحه سرا، مهمانان این برنامه خواهند بود. «همسایه» البته یک مهمان هنرمند هم خواهد داشت؛ «جواد افشار» کارگردان سینما و تلویزیون که قرار است در این برنامه جزییات سریال حضرت معصومه را در اختیار بینندگان قرار دهد. 

سریال حضرت معصومه (س) به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی، روایتگر زندگی حضرت معصومه (س) است که در۳۰ قسمت درحال نگارش است. 

در این برنامه همچنین قرار است به ۱۸ نفر از مخاطبانی که از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۴ با این برنامه ارتباط برقرار کنند، ۱۸ نگین انگشتری ضریح مطهر حرم معصومه اهدا شود. 

ویژه برنامه «همسایه» کاری از گروه معارف اسلامی شبکه یک سیما است که چهارشنبه پنجم آذر حوالی ساعت ۱۷:۲۰ روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز