خبرگزاری کار ایران

سی‌وچهارمین کنفرانس بین‌المللی «وحدت اسلامی» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۱۵۸

احمد علی محسن‌زاده از برگزاری سی‌وچهارمین کنفرانس بین‌المللی «وحدت اسلامی» طی روز جمعه (۹ آبان‌ماه) به صورت وبینار و منطقه‌ای خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، احمد علی محسن‌زاده، رایزن فرهنگی کشورمان در پرتوریا با اعلام این خبر، بیان کرد: به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در سطح جهان، برگزاری سی‌وچهارمین کنفرانس بین‌المللی «وحدت اسلامی» به صورت وبینار و منطقه‌ای با محوریت این نمایندگی در کشورهای جنوب آفریقا صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به شرکت و سخنرانی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی و شخصیت‌های تأثیرگذار آفریقای جنوبی در این کنفرانس بین‌المللی، گفت: سخنرانان حول محور موضوع «همکاری‌های اسلامی در مواجهه با مصائب و بلایا» به ایراد سخن خواهند پرداخت.

محسن‌زاده تأکید کرد: این کنفرانس به مناسبت هفته وحدت با هماهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و همکاری رایزنان فرهنگی کشورمان در زیمبابوه و تانزانیا، برگزار می‌شود.

وی در پایان سخنان خود، خاطرنشان کرد: کنفرانس بین‌المللی «وحدت اسلامی» طی روز جمعه (۹ آبان‌ماه) مصادف با سی‌ام اکتبر و دوازدهم ربیع الاول رأس ساعت ۱۴:۰۰ به وقت آفریقای جنوبی و ۱۵:۳۰ به وقت ایران در پرتوریا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز