خبرگزاری کار ایران

رونمایی از موزیک ویدئو فیلم «تا ابد» همزمان با اکران آنلاین+فیلم

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۷۹۹

موزیک ویدئوی ترانه تیتراژ پایانی فیلم سینمایی تا ابد به کارگردانی امید امین نگارشی و تهیه‌کنندگی محمد نجفی‌زاده همزمان با اکران انلاین فیلم رونمایی و منتشر شد.

به گزارش ایلنا، بعد از اکران موفق فیلم تا ابد در سینماها، این فیلم هم اکنون به صورت آنلاین در پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا اکران شده و همزمان با اکران آنلاین، موزیک ویدئو ترانه تیتراژ پایانی فیلم با صدای مهدی ماهان، کاوه کیان و به کارگردانی مصطفی تقوی رونمایی و منتشر شد.

سایر عوامل این ویدئو کلیپ عبارتند از: تنظیم کننده: امیر کارخانه، میکس و مستر: شهاب هستی، گیتار: بهروز میرزایی، ویلون: حسن اکبری.

جهت دانلود ترانه «تا ابد» میتوانید به سایت‌های معتبر مراجعه نمایید. 

فیلم سینمایی تا ابد به کارگردانی امید امین نگارشی و تهیه‌کنندگی محمد نجفی زاده با حضور محسن کیایی، مهرداد صدیقیان، بهرنگ علوی، ترلان پروانه، هلیا راجی، حسن خان محمدپور و میلاد کی‌مرام ساخته شده است.

سایر عوامل فیلم سینمایی «تا ابد» عبارتند از: مجری طرح: سعید کیوانفر، نویسندگان فیلمنامه: امید امین نگارشی و امیرحسین دواتگر، مدیر فیلمبرداری: امید امین نگارشی، طراح صحنه و لباس: پیام اسکندری، طراح گریم: محسن دارسنج، مدیر صدابرداری: منصور شهبازی، صداگذار حسن مهدوی و رضاگدازگر، تدوین: مهرداد نصیری دهقان، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: ایمان کارجو، عکاس: محمد بدرلو، آهنگساز متن فیلم: آرش فلاحی و فرید کولیوند، مدیرتولید: فریبا سادات خلیلی، برنامه‌ریز و دستیار اول: کارگردان ایمان توکلی، سرمایه‌گذاران: سعید کیوانفر و محمد نجفی‌زاده، جانشین تهیه‌کننده: علی بیات.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز