خبرگزاری کار ایران

"تراوش ذهن دانش‌آموزی‌ام" منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۲۲۰

کتاب “تراوش ذهن دانش‌آموزی‌ام” نوشته علی زین‌العابدین توسط نشر فرهوش منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش ایلنا، کتاب “تراوش ذهن دانش‌آموزی‌ام” که با موضوع نکته‌گویی و گزینه‌گویی منتشر شده است، می‌کوشد: نگاهی متفاوت به مسائلی داشته باشد که در زندگی روزمره بسیار عادی شده و با بی‌تفاوتی از کنار آن می‌گذریم.

نویسنده که خود جانباز، یادگار هشت سال دفاع مقدس و هم رزم شهید مهدی باکری است، با الهام از  تجربیات زیستی و تامل در مسائل روزانه در بخشی از کتاب آورده است: "تنها موجودی که در پیش خدا از همه عزیز تر است عقل آدمی است با همین ذهنیت همواره پیش خود گفته‌ام که عقل بهترین زیبایی است. برای جلب توجه معشوق باید خود را به آن زیبایی که مورد توجه اوست، بیارائیم."

تراوش ذهن دانش‌آموزی‌ام در 73 صفحه به چاپ رسیده و در فروشگاه‌های منتخب سراسر کشور در دسترس مخاطبان قرار دارد.

از خالق این اثر کتاب "نیم روی جنگ" نیز پیش‌تر منتشر شده که نگاهی متفاوت به مقوله هشت سال دفاع مقدس دارد.

رابطه میان هژمونی سیاسی و اقتصادی در روابط بین‌الملل، دیروز پروانه‌ها به ترکی (دوون کلبکلر) مونوگرافی مشتمل بر ۶ جلد، اسلام و نفس خشونت، دنیا در شعر شاعران، سلوک شیدایی (مجموعه شعر فارسی) از جمله آثاری است که از این نویسنده در دست چاپ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز