خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت اعلام کرد؛

خسرو سینایی در قطعه هنرمندان دفن شد/ خاکسپاری در حضور خانواده و حمید فرخ‌نژاد

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۶۸۰

سید محمد طباطبایی از خاکسپاری خسرو سینایی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خسرو سینایی امروز یکشنبه، ۱۲ مرداد در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) در کنار مزار زنده یاد محمد‌علی کشاورز به خاک سپرده شد.

سینایی حدود یک ماه قبل برای یک عمل جراحی در بیمارستان بیستری بود و بعد از مدتی مرخص شد، اما چندی بعد به دلیل مبتلا شدن به کرونا در بیمارستان بستری شد و سرانجام روز گذشته ۱۱ مردادماه بر اثر عفونت ریه و ابتلاء به کرونا درگذشت. 

سید محمد طباطبایی (مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت) در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره مراسم خاکسپاری خسرو سینایی گفت: خانواده آقای سینایی تاکید داشتند که در شرایط موجود رعایت حال مردم شود. از همین جهت خبر خاکسپاری ایشان را اعلام نکردیم. ولی اکنون ایشان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شدند.

وی همچنین در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه آقای سینایی به بیماری کرونا مبتلا شده بود، برای خاکسپاری تمام اصول بهداشتی رعایت شده و ایشان در حضور خانواده محترمشان به خاک سپرده شدند.

طبق پیگیری خبرنگار ایلنا علاوه بر خانواده خسرو سینایی، حمید فرخ‌نژاد بازیگر نیز نیز در این مراسم حضور داشته است.

خسرو سینایی مستندساز و کارگردان سینما متولد سال ۱۳۱۹ بود و فیلسازی را از سال ۱۳۴۶ آغاز کرده بود. مستند «مرثیه گمشده»،  «عروس آتش»، «جزیره رنگین»، «کویر خون»، «مثل یک قصه»، «گفت‌وگو با سایه» و «هیولای درون» از جمله آثار این فیلمساز به شمار می‌آیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز