خبرگزاری کار ایران

سایت نظام‌سازی قرآنی راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۰۴۳

سایت نظام‌سازی قرآنی به منظور اطلاع‌رسانی آخرین اخبار، پژوهش‌ها و تحقیقات حوزه نظام‌سازی قرآنی به همت پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، یکی از ابعاد مطالعاتی مورد نیاز جامعه و نظام اسلامی، کشف و تبیین ادبیات دانشی شکل‌گیری نظامات جامعه مبتنی بر معارف قرآن کریم است که از این پژوهش‌ها به «مطالعات نظام‌سازی قرآنی» تعبیر می‌شود که منجر به طراحی، بازطراحی، اصلاح و ارتقاء نظام‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و خرده نظام‌های آن مبتنی بر مفاهیم و معارف قرآنی می‌شود.

سایت نظام سازی قرآنی با محوریت مسائل مربوط به نظام سازی قرآنی فعالیت خود را آغاز و تلاش دارد تا ضمن بررسی و معرفی ارائه آخرین فعالیت‌های علمی صورت گرفته در این حوزه، گامی مؤثر در راستای بهبود وضعیت کنونی بردارد.‌

طرح نظام سازی قرآنی، پروژه ای ملی است که در پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آغاز شده است و پژوهش‌ها و فعالیت‌های انجام شده تا امروز در سایت نظام سازی قرآنی ارائه شده است و انجام پژوهش های جدید و غنی سازی محتوایی سایت نیز در دستور کار قرار دارد.

این سایت تخصصی در راستای انجام رسالت خود نسبت به معرفی و ارائه آثار و تولیدات پژوهشی پژوهشکده در حوزه نظام سازی قرآنی، طرح های مطالعاتی، همایش‌ها، مصاحبه‌ها، نشست‌ها و کرسی‌های تخصصی، مقالات، کتب و پایان‌نامه های حوزه نظام سازی قرآنی همت گمارده و امید دارد بتواند در این زمینه برای مخاطبان مثمرثمر واقع شود.

یادآور می‌شود سایت نظام سازی قرآنی با تلاش همکاران اداره فناوری و فراوری اطلاعات پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی راه‌اندازی و هم اکنون از طریق آدرس اینترنتی http://qs.isca.ac.ir در دسترس علاقمندان به حوزه قرآن و نظام‌سازی قرآنی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز