خبرگزاری کار ایران

علیرضا قربانی:

برگزاری کنسرت رایگان تکلیف است/ اعلام جزییات آنلاین کنسرت «با من بخوان»

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۹۳۵

علیرضا قربانی (خواننده موسیقی ایرانی) ضمن توضیح درباره جزییات کنسرت آنلاین «با من بخوان» در روز هشتم خرداد در صفحه شخصی خود نوشته است: در این برهه از زمان مسئولیت حرفه‌ای هنرمندان بیش از پیش نمایان خواهد شد تا هم فروغ صنعت موسیقی اصیل توجه داشته باشند و هم نقشی در بهبود احوالات اجتماعی ایفا نمایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ علیرضا قربانی در صفحه شخصی خود از لزوم برگزاری کنسرت آنلاین رایگان به عنوان ایفای مسئولیت اجتماعی و اداری تکلیف به مردم گفته و درباره جزییات کنسرت آنلاین «با من بخوان» در روز هشتم خرداد توضیحاتی ارائه کرده است.

علیرضا قربانی نوشته است:«با نگاه به شرایط و احوالات سخت فراگیر این روزهای جامعه و با توجه به استقبال کم‌نظیر هم میهنان عزیز از مجموعه کنسرت‌های «با من بخوان» در سال گذشته برای اجرای این کنسرت به صورت آنلاین از طریق پلتفرم‌های مختلف برنامه‌ریزی شده، تصور می‌کنم این موضوع به نوعی ایفای مسئولیت اجتماعی و ادای تکلیف و دین به مردم خوب و فرهیخته این سرزمین است که به حق استحقاق آن را دارند و می‌بایست شرایط به گونه‌ای فراهم باشد که همه اقشار جامعه امکان رایگان بهره بردن از آن را داشته باشند.

در این برهه از زمان مسئولیت حرفه‌ای هنرمندان بیش از پیش نمایان خواهد شد تا هم فروغ صنعت موسیقی اصیل توجه داشته باشند و هم نقشی در بهبود احوالات اجتماعی ایفا نمایند.

این کنسرت آنلاین با اجرای قطعاتی نظیر «روزگار غریب»، «بوی گیسو»، «عاشقانه نیست»، «پل»، «ارغوان»، «عشق آسان ندارد» و «مدار صفر درجه» روز پنجشنبه 8 خرداد ساعت 21:00 از طریق صفحه رسمی اینستگرام و یوتیوب علیرضا قربانی و سایر پلتفرم‌هایی که فردا به صورت کامل معرفی خواهند شد و به صورت کاملا رایگان برای همه مردم ایران قابل مشاهده خواهد بود.

لازم به ذکر است این کنسرت با همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار می‌شود. به امید دیدارتان علیرضا قربانی.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز