خبرگزاری کار ایران

ادامه تعطیلی تمامی مراکز فرهنگی، هنری و سینمایی تا اطلاع ثانوی

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۸۹۱

کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در اطلاعیه شماره 3 خود درباره شیوع ویروس کرونا، اعلام کرد تعطیلی تمامی مراکز فرهنگی، هنری و سینمایی کشور تا اطلاع بعدی همچنان ادامه دارد.

 به گزارش ایلنا، درحالیکه عصر پنجشنبه 21 فروردین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در راهنمای گام دوم مبارزه با کووید-19 بخشی را به فاصله‌گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در سینماها و سالن‌های تئاتر و نمایش اختصاص داده بود، اعلام کرد که با شرایطی سینماها می‌توانند فعالیت کنند. ساعاتی بعد روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که فعالیتهای فرهنگی همچنان متوقف است.

در اطلاعیه روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است:

ضمن قدردانی از ملت بزرگ ایران و اصحاب فرهنگ و هنر در رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه‌های پیشگیرانه، بدینوسیله اعلام می‌شود: نظر به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و ضرورت اجرای دقیق دستورالعمل فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی و پرهیز از شکل‌گیری تجمعات پر خطر به منظور اطمینان از قطع زنجیره انتقال بیماری، سالن های سینما، تاتر، موسیقی، آموزشگاه های آزاد هنری و نمایشگاه‌های فرهنگی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

همچنین سایر مشاغل مرتبط فرهنگی و هنری غیرتجمعی با رعایت دستورالعمل‌های  بهداشتی از ۲۳فرودین در سراسر کشور و از ۳۰ فروردین در تهران مجاز به فعالیت هستند.

لازم به یادآوری است، نحوه ادامه برنامه‌ها پس از تاریخ‌های یاد شده و بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز