خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای ملی فضای مجازی مطرح کرد:

پست‌های نمایندگان مجلس درباره کرونا واکنش منفی مخاطبان را به‌دنبال داشت

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۳۶۰

ابوالحسن فیروز آبادی در آخرین جلس هستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: پست‌های نمایندگان مجلس در اینستاگرام واکنش منفی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ویدئوی صحبت‌های رئیس شورای ملی فضای مجازی امروز توسط پایگاه اطلاع رسانی دولت منتشر شده است. در این ویدئو ابوالحسن فیروزآبادی (رئیس شورای ملی فضای مجازی) می‌گوید: گروهی از معاندین و دشمنان نظام  در فضای مجازی ترروهای را انجام می‌دهند اما بخشی از این مطالب منفی در داخل تولید می‌شود که متاسفانه تعداد آن کم نیست از ابتدای اسفند تا امروز حدود 2 هزار تکذیبیه از طرف دولت در تلگرام درباره کرونا درج شده است که حدود 10 میلیون بازدید داشته است.

وی ادامه داد: روسای داشنگاه علومی پزشکی حدود 105 هزار پست در تلگرام داشتند که 576 میلیون بازدید داشته است در اینستاگرام حدود 10000پست منتشر شده که بیش از 6 میلیون لایک خرده است.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس 168پست را در اینستاگرام منتشر کردند که فقط 60 هزار لایک خورده است و این پست‌ها اثر منفی در جامعه داشته است.

وی ادمه داد: اینکه شبکه‌های معاند در مسئله کرونا بازیگر اصلی هستند، درست نیست و اگر خودمان  درست عمل کنیم و درست کنترل کنیم مشکلی بوجود نمی‌آید.

حجم ویدیو: ۱۷.۲۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۰۴ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز