خبرگزاری کار ایران

در همایش «تامین اجتماعی خانواده کتابخوان» مطرح شد:

کتاب از ملزومات مهم سبد هزینه خانوار است/ دور شدن از فرهنگ کتابخوانی فاجعه فرهنگی است

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۳۴۱

همایش «تامین اجتماعی خانواده کتابخوان» با حضور جمعی از کارکنان مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان یزد در بیمارستان شهدای کارگر برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، «محمدحسین توحیدی فر» در همایش «تامین اجتماعی خانواده کتابخوان» با اشاره به اینکه پرداختن به فضای مجازی ما را از لذت خواندن کتاب محروم کرده، تاکید کرد: لذت و آرامشی که در خواندن و ورق زدن کتاب است به هیچ عنوان در فضای مجازی وجود ندارد.

وی افزود: فضای مجازی آمیخته از مطالب درست و غلط است و تشخیص این موضوع نیز کاری بسیار دشوار است درحالیکه کتاب یک فضای امن اجتماعی است و کسی که با کتاب این یار دیرین انسان انس بگیرد، هرگز دچار سردرگمی نخواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی یزد با بیان اینکه لازمه سوق دادن همکاران به کتاب و آشنا کردن آنها با فرهنگ کتابخوانی، تلاش افراد کتابخوان است،ادامه داد: برای نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در تامین اجتماعی استان یزد برنامههای ماهیانه بازخوانی کتاب تدارک دیده شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با تشکیل جلسات ماهیانه بازخوانی کتاب توسط همکاران اهل مطالعه، مجموعه خانواده تامین اجتماعی استان به کتاب و کتابخوانی نزدیکتر شوند.

دانش یزدی (مدیرکل امور بانوان استانداری یزد) نیز ضمن ابراز خرسندی از تلاش تامین اجتماعی استان در توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی، کتاب را از ملزومات مهم سبد هزینه خانوار خواند و تاکید کرد: زمانی کشور پله‌های ترقی را طی خواهد کرد که جوانان کشور اهل مطالعه باشند.

وی نقش زنان در خانواده را به عنوان محور خانواده در ترویج فرهنگ کتابخوانی مؤثر خواند و گفت: خانواده‌ای به کتاب و مطالعه روی خواهد برد که والدین اهل مطالعه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز