خبرگزاری کار ایران

برپایی نمایشگاه موزه ارتباطات و تمبرهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در برج میلاد

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۵۰۸

برج میلاد با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همزمان با ایام دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاهی از اشیای پستی و تمبرهای ۴۰ ساله انقلاب را برگزار می کند، همچنین شهروندان می توانند از فراز برج میلاد سردرباغ ملی و موزه ارتباطات ایران را ببینند.

به گزارش ایلنا، نمایشگاهی از ۴۰ سال تمبرهای انقلاب اسلامی، تجهیزات قدیمی ارتباطی، نمایشگاه عکس‌های وسایل ارتباطی موزه ارتباطات بر فراز برج میلاد در ارتفاع ۲۸۰ متری برپا خواهد شد.

این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن برای بازدید عموم مردم و شهروندان برپا می‌شود. همچنین برج میلاد امکانی فراهم کرده است که شهروندان و مخاطبان می‌توانند از فراز برج میلاد سردر باغ ملی و همچنین موزه ارتباطات کشور را با دوربین‌های تعبیه شده در سکوی دید باز برج میلاد، رصد و تماشا کنند.

سکوی دید باز برج میلاد تهران در ارتفاع ۲۸۰ متری یکی از جاذبه‌های گردشگری برج میلاد بعنوان مدرنترین بنای معماری پایتخت ایران است؛ دورتادور سکو با نصب تابلو مکان‌هایی خاص و مهم همچون حرم اما رضا (ع )، دانشگاه تهران، میدان آزادی و…دراقدامی ابتکاری نشان گذاری و جهت نمایی شده است.

لازم به ذکر است که این نمایشگاه در راستای همکاری‌های دو جانبه مجموعه برج میلاد و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و این نمایشگاه فرصت مناسبی برای شهروندان پایتخت است که با گنجینه ارزشمند موزه ارتباطات وزارت ارتباطات آشنا شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز