خبرگزاری کار ایران

در بسته خبری فرهنگی روز چهارشنبه ایلنا می‌خوانید:

حواشی طرح معافیت مالیاتی هنرمندان/فقط لمپن‌ها به فرهنگ و هنر توهین نمی‌کنند/وعده نمایندگان مجلس برای رسیدگی به وضعیت پنج هنرمند زندانی/دو عضو خارجی داوران نوبل استعفا دادند/نامزدهای جایزه ادبی کوستا در سال ۲۰۱۹ اعلام شدند

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۴۹۷

گزارشی از حواشی طرح معافیت مالیاتی هنرمندان، گفتگو با یک فعال گردشگری درباره سفر به ایران،وعده نمایندگان مجلس برای رسیدگی به وضعیت پنج هنرمند زندانی از جمله اخباری است که امروز در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گزارشی از حواشی طرح معافیت مالیاتی هنرمندان، گفتگو با یک فعال گردشگری درباره سفر به ایران، نشست «هم‌اندیشی هنرمندان تئاتر و نمایندگان مجلس» از مشکلات و مسائل حوزه هنر و بودجه و مالیات تئاتر، وعده نمایندگان مجلس برای رسیدگی به وضعیت پنج هنرمند زندانی، استعفا دو عضو خارجی داوران نوبل، اعلام نامزدهای جایزه ادبی کوستا در سال ۲۰۱۹، چاپ سوم کتاب "از فاشیسم به پوپولیسم در تاریخ" در آمریکا از جمله اخباری است که روز چهارشنبه (سیزدهم آذر ماه) در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

به خاطر سوپراستارهای ۳ درصدی نمی‌توان حقوق ۹۷ درصد از هنرمندان را ضایع کرد

تمام افراد یک پروژه هنری موظفند اسم تمامی کسانی که بودجه پروژه را دریافت می‌کنند، در سامانه مالیاتی ۱۶۹ ارایه دهند و اگر این کار انجام نشود با ضریب بین ۱۰ تا ۳۵ درصد از آنها مبالغی به عنوان مالیات دریافت خواهد شد.

رسانه‌های بین‌المللی همیشه ایران را بحرانی توصیف می‌کنند

شن سیکین (Siqin Shen) یکی از مدیران فروش ماهان ایر در چین است که پس از چندین سفر به ایران می‌گوید: ایران بسیار امن است و مردم ایران بسیار دوست داشتنی هستند. آنها بسیار گرم و رنگارنگ هستند. ارزش آن را دارد که بیش از یکبار ایران را ببینیم چراکه ایران کشور بزرگی است و مناطق مختلفی دارد و قطعاً نیاز است تا برای دیدن همه نقاط آن بیش از یک بار به این کشور سفر کنیم.

فقط لمپن‌ها به فرهنگ و هنر توهین نمی‌کنند/سلبریتی‌های میلیاردی باید مشمول مالیات شوند

طیبه سیاوشی، فاطمه ذوالقدر و احمد مازنی سه نماینده مجلس در نشست «هم‌اندیشی هنرمندان تئاتر و نمایندگان مجلس» از مشکلات و مسائل حوزه هنر و بودجه و مالیات تئاتر گفتند.

وعده نمایندگان مجلس برای رسیدگی به وضعیت پنج هنرمند زندانی

طیبه سیاوشی و احمد مازنی دو تن از نمایندگان مجلس درباره بازدداشت دانشجویان معترض در حوادث اخیر و همچنین پنج هنرمند زندانی که اعتصاب غذا کرده‌اند واکنش نشان داده و وعده پیگیری دادند.

دو عضو خارجی داوران نوبل استعفا دادند

گان بریت و کریستوفر لیئاندوئر دو نویسنده‌ای بودند که اخیرا از جایزه ادبی نوبل کناره‌گیری کردند.

نامزدهای جایزه ادبی کوستا در سال ۲۰۱۹ اعلام شدند

کوستا 2019 اسامی لیست نهایی نامزهای خود را اعلام کرد.

چاپ سوم کتاب "از فاشیسم به پوپولیسم در تاریخ" در آمریکا

فدریکوفینشلستین با گردآوری داده‌های تاریخی و منابع نظری هر دو وجه نظر می‌کوشد تا از تباین‌ها و شباهت‌های جدی هر دو رویکرد، تصویری روشن به دست دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز