خبرگزاری کار ایران

شورای عالی ۲ پیشنهاد معاونت گردشگری را تصویب کرد

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۲۲۷

دو پیشنهاد معاونت گردشگری برای طرح در شورای عالی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نشست کمیسیون تخصصی این شورا به تصویب رسید.

به گزارش ایلنا، نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای طرح پیشنهادهای معاونت گردشگری با حضور رضا معصومی‌راد (رئیس دبیرخانه شورای عالی میراث‌فرهنگی) و اعضای این شورا و نمایندگانی از وزارتخانه‌های‌کشور، امور خارجه، امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی و سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

در این نشست چهار پیشنهاد معاونت گردشگری مطرح و دو پیشنهاد به تصویب رسید، در پیشنهاد نخست وزاررتخانه‌های کشور و راه و شهرسازی موظف هستند در تهیه یا بازنگری طرح‌های جامع، تفضیلی شهرها و هادی روستاها، متناسب با ظرفیت و مزیت‌های شهر و روستا، تعیین شده توسط وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نسبت به پیش‌بینی زمین با کاربری ایجاد فضاهای گردشگری اقدام کند.

در پیشنهاد دوم، سازمان ملی زمین و مسکن و امور اراضی کشور موظفند به منظور کاهش هزینه‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری، قیمت‌گذاری اراضی را براساس شرایط، قبل از اجرای طرح محاسبه کرده و با تقسیط مناسب از مجریان طرح‌ها وصول کنند.

دو پیشنهاد دیگر در جلسات آینده اصلاح و بررسی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز