خبرگزاری کار ایران

«مسخره‌باز» 4 نوبت در جشنواره «ورشو» به نمایش درآمد

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۳۷۴

فیلم «مسخره‌باز» به کارگردانی همایون غنی‌زاده در بخش رقابتی جشنواره ورشو لهستان در چهار نوبت و با فروش کامل بلیت‌ها به روی پرده رفت.

به گزارش ایلنا، سی و پنجمین جشنواره فیلم ورشو که از ۱۹ مهر ماه آغاز شده، در روز ۲۸ مهر به کار خود پایان خواهد داد و مراسم اعطای جوایز این رویداد رده الف جهانی نیز روز روز ۲۷ مهر برگزار می‌شود. 

«مسخره باز» با بازی علی نصیریان، صابر ابر، بابک حمیدیان، رضا کیانیان، داریوش موفق، محسن حسینی و هدیه تهرانی هم‌اکنون در سینماهای ایران اکران عمومی می‌شود و عرضه و پخش بین المللی آن برعهده محمد اطبایی (مستقل‌های ایرانی) است.

علاوه بر فیلم «مسخره‌باز» که نماینده ایران در بخش رقابتی جشنواره ورشو است فیلم «متری شیش و نیم» ساخته سعید روستایی نیز در بخش کشف های جشنواره و فیلم «فردا عبور خواهم کرد» ساخته کارگردان ایرانی، سپیده فارسی و محصول هلند/لوگزامبورگ/یونان/فرانسه نیز در بخش مسابقه حضور دارند.

هیات داوران پنج نفره جشنواره سه جایزه بهترین فیلم با عنوان جایزه بزرگ ورشو، جایزه بهترین کارگردانی و جایزه ویژه هیات داوران را اعطا کرده که جایزه ویژه می تواند به هر یک از عوامل فیلم تعلق بگیرد. هیات داوران نتپک و کلیسای جهانی نیز جوایز مستقل خود را در جشنواره اعطاء خواهند کرد.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی ورشو از ۱۹ تا ۲۸ مهر ماه در لهستان برپاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز