خبرگزاری کار ایران

نشر ماهین منتشر کرد:

رازهای شبانه من، تریلری از زندگی جنایت‌آلوده

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۹۰۲

رمان «رازهای شبانه من» چهارمین رمان جنایی مهرداد مراد، این بار با ژانر تریلر روانشناختی، توسط نشر ماهین منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رمان «رازهای شبانه من» چهارمین رمان جنایی مهرداد مراد، این بار با ژانر تریلر روانشناختی، توسط نشر ماهین منتشر شد. تریلر روانشناختی که یکی از زیر شاخه‌های ژانر جنایی محسوب می‌شود، داستانی است که پلیس در آن نقش محوری ندارد و بر پایه معما و وحشت و تعلیق استوار است. در واقع می‌توان گفت این نوع داستان‌ها از چند ژانر تلفیقی سود می‌برند. تم این گونه داستانی حول مسائل خانوادگی دور می‌زند و به آن نوآر خانوادگی هم گفته می‌شود.

رمان «رازهای شبانه من» در باره زنی است که در اثر حادثه‌ای دچار فراموشی شده و در پی یافتن پاسخی برای چرایی این نسیان، درگیر ماجراهای عجیب و جنایت نفس‌گیری می‌شود.

تریلرهای روانشناختی گرچه سابقه‌ای نسبتا طولانی دارند اما در این دهه اخیر بسیار مورد استقبال جهانی قرار گرفته‌اند و فیلم‌های فراوانی از روی این ژانر ادبی اقتباس می‌شود که به‌عنوان نمونه می‌توان به فیلم‌های دختر گمشده و دختری در قطار اشاره کرد.

رمان رازهای شبانه من در ۲۷۰ صفحه با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۳۰هزار تومان در نشر ماهین منتشر شده است.   

برشی از داستان:

«بالاخره با گذشت زمان، در آرام باز می‌شود. این دفعه گروهبان جلالیه، با حرکت سر بهم اشاره می‌کند. مثل فنر از جا می‌پرم. احساس می‌کنم نوع نگاه و طرز برخوردش با من فرق کرده. پنداری یک احترام خاصی به من می‌گذارد. قبل از خروج، گوشه مانتوم به دیوار کنار در گیر می‌کند. کمی می‌کشمش اما می‌ترسم که جر بخورد. برمی‌گردم و می‌نشینم تا خیلی با احتیاط، لبه پارچه را از تیزی بیرون زده دیوار جدا کنم. بعد از کندن آن، دستی به زانو می‌گیرم تا برخیزم اما ناگهان با چهره زن هم‌بند روبرو می‌شوم که به طرف من برگشته، دلم هری می‌ریزد پایین.

خودش است! همان زنی که حال مرا بد کرد. نمی‌دانم چه واکنشی نشان بدهم. برای چند ثانیه خشکم می‌زند. فک پایینم قفل می‌شود و لالمانی می‌گیرم. صدای گروهبان جلالی به گوشم می‌خورد که بی‌صبرانه به من فرمان می‌دهد تا دنبالش بروم. هنوز همان لبخند موذیانه روی صورتش است؛ زنکه لکاته»!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز