خبرگزاری کار ایران

کتاب «کودکان و حقوق بشر» به زبان انگلیسی منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۷۴۴

مجموعه ۲ جلدی "Childeren and Human Rights/ My social rights"اثر محمدمهدی سیدناصری و طاهره شاه محمدی به زبان انگلیسی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجموعه ۲ جلدی "Childeren and Human Rights/ My social rights" به قلم محمدمهدی سیدناصری و طاهره شاه‌محمدی با تصویرگری ساناز کریمی طاری به زبان انگلیسی توسط کتاب‌های قاصدک، واحد کودک و نوجوان انتشارات ذکر منتشر شد.

عنوان این کتاب در زبان فارسی «کودکان و حقوق بشر/ حقوق فردی من» است. 

حقوق بشر اساسی‌ترین و ابتدایی‌ترین حقوقی است که هر فرد به صِرف انسان بودن باید از آن‌ها بهره‌مند باشد و حقوق کودکان بخشی از موضوعات حقوق بشر است که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد. کنوانسیون حقوق کودک سازمان ملل متحد با تصویب پیمان‌نامه‌ای عناوین مهمی از حقوق کودک را تصویب کرده که در پی آن کشورهای زیادی با امضای این پیمان‌نامه حقوق کودک را محترم شمردند. 

این مجموعه‌ی دو جلدی، شامل برخی نکات از حقوق فردی و حقوق اجتماعی کودکان با تکیه بر پیمان‌نامه حقوق کودک سازمان ملل متحد است و بر آن است تا کودکان را با حقوق فردی و اجتماعیِ خود آشنا کند. ثمین و امین خواهر و برادری هستند که با سؤالات و کنجکاوی‌های خود و راهنمایی پدر و مادرشان سعی دارند به صورتی ساده و سرگرم‌کننده اطلاعات مفیدی به کودکان بدهند. 

این کتاب‌ها با مبلغ ۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز