خبرگزاری کار ایران

معاون سفیر آلمان در بازدید از نمایشگاه «انسان در جستجوی منابع»:

دوستی و تعمیق روابط دو کشور با پروژه‌های فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۹۳۲

معاون سفیر جمهوری فدرال آلمان در بازدید از نمایشگاه «انسان در جستجوی منابع» بر انجام پروژه‌های فرهنگی نظیر این نمایشگاه و تاثیری که در ایجاد دوستی و تعمیق روابط دو کشور خواهند داشت، سخن گفت.

به گزارش ایلنا، اشتفان بوخوالد (معاون سفیر جمهوری فدرال آلمان در تهران) به همراه تنی چند از همکاران خود با همراهی جبرییل نوکنده (رییس کل موزه ملی ایران)، امید کمالوند (معاون اجرایی) و رضا کیافر (مسئول حراست موزه ملی) از نمایشگاه بین المللی «انسان در جستجوی منابع» بازدید کردند و از نزدیک در روند برگزاری واپسین روزهای نمایشگاه آثار موزه معدن بوخوم در آلمان قرار گرفتند.

در نشست پیش از این بازدید جبرییل نوکنده ضمن تشکر از حمایت‌های سفارت آلمان در تهران در برگزاری این رویداد فرهنگی بین‌المللی گفت: با توجه به محدودیت‌های مرتبط با همه‌گیری کرونا در فعالیت دو ماهه این نمایشگاه میزان استقبال بازدیدکنندگان تا حد زیادی رضایت بخش بود.

وی در ادامه اظهار کرد: موزه ملی ایران در راستای تعاملات بین المللی خود این بار با انتخاب موضوع باستانشناسی معدن در جهان تجربه متفاوتی را برای مخاطبین خود ارایه داد و توانست فرصتی را ایجاد کند تا بازدیدکنندگان مروری بر پیشینه کهن رابطه انسان با منابع طبیعی داشته باشند.

اشتفان بوخوالد نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری مطلوب این نمایشگاه و تقدیر از موزه ملی ایران خاطرنشان کرد: انجام پروژه‌های فرهنگی نظیر نمایشگاه «انسان در جستجوی منابع» موجب دوستی و تعمیق روابط دو کشور است.

این مسئول در ادامه با اشاره به نزدیکی یکصد و پنجاهمین سالگرد روابط ایران و آلمان خاطرنشان کرد: در تدارک و برنامه‌ریزی برای بزرگداشت سابقه ارتباط تاریخی دو کشور هستیم و از پروژه‌های فرهنگی موزه‌ای نیز با توجه به ماهیت و قدرت تاثیرگذارشان در آشنایی بیشتر دو ملت ایران و آلمان حمایت خواهیم کرد. برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به ما کمک می‌کند تا شناخت دوجانبه را گسترش دهیم.

دوستی و تعمیق روابط دو کشور با پروژه‌های فرهنگی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز