خبرگزاری کار ایران

بازتعریف دنیای درونی «زهره قاضی حسینی» تصاویر نمادین

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۱۹۷

گالری ایده از روز جمعه هفدهم دی ماه پذیرای آثار زهره قاضی حسینی با عنوان «اتاقی دیگر» خواهد بود.

به گزارش ایلنا، مجموعه «قاب نگاه» که در برگیرنده دو مجموعه «اتاقی آشنا» و «اتاقی دیگر» می‌باشد، گفتمانی است که در بهار ۱۳۸۳ آغاز شد.   

قاضی حسینی از طریق بازنمایی تصاویر اجزا و عناصر فضای داخلی که از آن‌ها به عنوان نماد بهره برده، هستی، حضور و بی‌حضوری انسان را به تصویر کشیده است و با باز آفرینی دوباره این اجزا به خلق فضایی ساکن و بی‌زمان پرداخته است. این نقاشی‌ها در حقیقت ترجمه انگاره‌های متفاوت ذهن نقاش هستند.

قاضی حسینی متولد ۱۳۴۰، کارشناسی ارشد هنرهای تجسّمی، گرایش نقاشی از دانشگاه الزهرا در سال ۱۳۸۵ و کارشناسی هنرهای تجسّمی، گرایش نقاشی از دانشگاه سوره در سال ۱۳۸۰ است. او از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۲ مدرس دانشگاه دانشگاه شهید چمران، دانشکده هنر شوشتر بوده است و آخرین نمایشگاه انفرادی‌اش را سال ۱۳۹۸ در گالری ایده برپا کرد. او همچنین از سال ۱۳۷۹ نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی متعددی در مؤسسه آموزش عالی سوره، فرهنگسرای نیاوران، گالری طراحان آزاد، گالری لاله، گالری کمال الدین بهزاد و گالری آتبین بر گزارکرده است.

نمایشگاه «اتاقی دیگر» از ۱۷ دی تا چهارشنبه ۲۲ دی هر روز از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در گالری ایده به نشانی تهران، خیابان کریمخان، خیابان خردمند شمال، خیابان هجدهم، پلاک ۲۶ پذیرای علاقمندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز