خبرگزاری کار ایران

پدرام پروا:

نمایش جلوه‌های ایثار و فداکاری در «کاتلین»/ مسئولان و پیشکسوتان، هنرمندان جوان تئاتر را دریابند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۱۳۳

تهیه‌کننده «کاتلین» این اثر را درباره نمایش ایثار و فداکاری خواند و اظهار امیدواری کرد مسئولان و پیشکسوتان، هنرمندان جوان تئاتر را دریابند.

«پدرام پروا» تهیه‌کننده نمایش «کاتلین» در گفتگو با خبرنگار ایلنا، لحظه به لحظه کار کردن در تئاتر را سرشار از جذابیت و حال خوب خواند و گفت: به ویژه نمایش «کاتلین» که جذابیت‌های خاص خودش را دارد و در آن جلوه‌های ایثار و فداکاری به نمایش گذاشته شده‌اند.

او با اشاره به دشواری‌های کار تئاتر در این دوره با توجه به هزینه‌های بسیار بالای اجرا و مخصوصا شیوع ویروس کرونا یادآور شد: متاسفانه چند نفر از اعضای گروه نمایش در ماه‌های اخیر به کرونا مبتلا شدند و به همین دلیل، در دو مرحله اجرا به تعویق افتاد و ضررهای زیادی را برای ما به همراه داشت. هرچند که با تسریع در  روند تزریق واکسن کرونا، شرایط بهتر شد.

پروا با تاکید بر اینکه شرایط هرچقدر هم سخت و دشوار باشد، باید پشت هنر و تئاتر ایستاد و در همه حال از آن حمایت کرد، از جای خالی حمایت‌های دولتی گفت و ادامه داد: از مسئولان و پیشکسوتان تئاتر و سینما خواهش می‌کنم در شرایط سخت فعلی، بیش از پیش از تئاتر حمایت کنند تا این هنر بتواند به حیاتش ادامه دهد. البته باید از سالن شهرزاد و اداره‌کل هنرهای نمایشی تشکر کنم که نهایت همکاری را در این شرایط با ما داشتند.

تهیه‌کننده نمایش «کاتلین» یادآور شد: با توجه به هزینه‌های بالایی که بر همه مردم از جمله مخاطبان دائمی تئاتر تحمیل شده است، در این شرایط تمام سعی‌مان را کردیم تا تعامل بسیار بیشتری با مخاطبان‌مان داشته باشیم و تخفیف‌های دانشجویی و گروهی متعددی پیش‌بینی کردیم.

پروا همچنین با اشاره به اینکه کارگردان نمایش، با وجود جوانی، ایده‌های ناب و فوق العاده‌ای را به اثر تزریق کرده است، از او و عوامل و بازیگران نمایش که با وجود همه سختی‌ها، بهترین خودشان را ارائه دادند و هر روز درخشان‌تر از روز قبل به صحنه رفتند، قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد که حمایت‌ها از هنرمندان جوان تئاتر بیشتر شود تا شاهد موفقیت‌های بیشتری در این هنر باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز