خبرگزاری کار ایران

کتاب «ناگهان هوس» شادی و نور را به شما هدیه می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۱۵۵

کتاب «ناگهان هوس» رمانی است که احساساتتان را قلقلک می‌دهد. با خواندن آن می‌خندید، شاد می‌شوید، گاهی هم غم بر شما چیره شده و اشک می‌ریزید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «ناگهان هوس» رمانی است غنی از استعاره و انباشته از جادو. قهرمان داستان، خوبیلوی مردی است که شادی و نور را به زندگی تمام افرادی که کنارش هستند می‌بخشد اما خود نمی‌تواند خوشبخت باشد. او تلگرافچی است که با این عطیعه به دنیا آمده که می‌تواند احساسات حقیقی و نهانی دیگران را بشنود. با این وجود زندگی او تا همیشه دستخوش دگرگونی می‌شود. به لوچا، دختر زیبای خانواده‌ای ثروتمند دل می‌بازد دختر پول را لازمه سعادت می‌داند اما خوبیلوی ندار عشق و تمنا را.

بااین حال، اشتیاقشان به هم سبب می‌شود زندگی شادمانه‌ای را کنار یکدیگر بسازند. تا آنکه رخدادی هولناک به تلخی جدایشان می‌کند. سال‌ها بعد، هنگام مرگ خوبیلو، دخترش پرده از راز قهر او و همسرش برمی‌گیرد.

رمان «ناگهان هوس» با روایت به دنیا آمدن خوبیلوی همراه است. نوزادی که با لبخند بر لبانش قدم به دنیا می‌گذارد نه با گریه و اشک بر چشمانش. مخاطب در ادامه کتاب، با داستان رازهایی که می‌توانند جریان زندگی را تا ابد تغییر بدهند همراه می‌شود.

«ناگهان هوس» نوشته لائورا اسکیول است و آذر عالی‌پور آنرا ترجمه کرده است و به همت نشر نو با قیمت ۵۵ هزار تومان روانه بازار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز