خبرگزاری کار ایران

با سخنان علایی، الله کرم، محسن هاشمی، پروازی، غضنفری و شیرعلی نیا؛

همایش «فرماندهی جنگ، خدمت یا خیانت؟» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۷۶۴

حسین علایی، حسین الله کرم، محسن هاشمی، محمد پروازی، کامران غضنفری و جعفر شیرعلی نیا با ایراد سخنانی در همایش «فرماندهی جنگ، خدمت یا خیانت؟» حضور خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، همایش «فرماندهی جنگ، خدمت یا خیانت؟» با سخنان حسین علایی، حسین الله کرم، محسن هاشمی، محمد پروازی، کامران غضنفری و جعفر شیرعلی نیا برگزار می‌شود.

در این همایش که با همکاری انجمن اندیشه و قلم و خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود، حسین علایی و حسین الله کرم در میزگردی با عنوان «استراتژی نظامی ایران برای پیروزی در جنگ و فتح بغداد» با مدیریت یدالله ایزدی (پژوهشگر و راوی دفاع مقدس) به بحث و گفت و گو خواهند پرداخت.

همچنین میزگرد «خاتمه جنگ، خدمت یا خیانت؟» با حضور کامران غضنفری و جعفر شیرعلی نیا، با مدیریت محمد رحمانی برگزار می‌شود.

در این همایش حجت الاسلام محمد پروازی و محسن هاشمی رفسنجانی نیز در میزگردی با مدیریت مجید مختاری (پژوهشگر و راوی دفاع مقدس) به نقد و بررسی فرماندهی آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران جنگ ۸ساله خواهند پرداخت.

این برنامه چهارشنبه هفتم مهر ماه ساعت ۱۷ در سالن خیام خانه اندیشمندان علوم انسانی برپا شده و صرفا حضور خبرنگاران در آن آزاد است، اما به صورت زنده از اینستاگرام انجمن اندیشه و قلم به نشانی @andisheqalam هم پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز