خبرگزاری کار ایران

شبکه رادیویی ایران همراه عاشقان حسینی در اربعین ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۷۶۳

با فرا رسیدن اربعین حسینی، شبکه رادیویی ایران ویژه‌های برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبان آماده کرده است.

به گزارش ایلنا، ویژه برنامه‌هایی همچون «خانه دوست اینجاست، راه عشق، نسیم وصل، وصال حبیب، از تبار حبیب، آقا سلام، باغ ارغوان، زیر نور ماه، چهل پرده اشک، به افق نور، همنوا با نینوا» برای پخش تدارک دیده شده است. 

«خانه دوست اینجاست» از روز شنبه ۳ مهر ماه بعد از خبر ساعت ۱۷:۰۰ تا روز دوشنبه ۵ مهر جایگزین برنامه عصرگاهی «ایرانشهر» می‌شود. 

«راه عشق» گزارشی از راهپیمایی اربعین حسینی است که ساعت ۲۰:۰۰ شنیده می‌شود. 

«باغ ارغوان» با نگاهی مذهبی و اتحاد ملی با موسیقی‌ها و نواهای آیینی، روز یکشنبه ۴ مهر ماه ساعت ۱۵:۰۰ پخش می‌شود. «نسیم وصل» داستان یکی از عاشقان و جاماندگان از کاروان اربعین حسینی است که ساعت ۲۰ و مستند «از تبار حبیب» در گفتگو با خانواده مدافعین حرم، ساعت ۲۱:۴۵ پخش می‌شود. «زیر نور ماه» نام ویژه برنامه دیگری است که بعد از خبر ساعت ۲۳:۰۰ با محوریت جایگاه عدد چهل در تبلور و تجلی احادیث و در برنامه دیگری از جابربن عبدالله انصاری اولین زائر کربلا می‌گوید. 

در روز اربعین حسینی «چهل پرده اشک» با موضوع تفسیر عشق در سبک زندگی حسینی دوشنبه ۵ مهر ساعت ۹:۰۰ صبح پخش می‌شود، «به افق نور» ویژه برنامه دیگری است که ساعت ۱۱:۱۵ پخش می‌شود. همچنین ساعت ۲۰:۰۰ شب، «وصال حبیب» روایتی متفاوت، از اربعین حسینی است. 

«همنوا با نینوا» ساعت ۱۵:۳۰ با حضور حجت السلام علی آقا بابا خطبه حضرت زینب (س) را بعد از واقعه عاشورا بررسی می‌کند. 

«آقا سلام» روایتی از کاروان امام حسین (ع) بعد از واقعه عاشورا تا اربعین است که از چهارم مهر ساعت ۲۲:۴۰ پخش می‌شود و تا هفتم ادامه دارد. 

مخاطبان رادیو ایران می‌توانند برای شنیدن آرشیو این برنامه‌ها به سایت این شبکه رادیویی به نشانی www. radioiran. ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز