خبرگزاری کار ایران

معرفی هیئت انتخاب آثار پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۶۳۲

هیئت انتخاب آثار پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان معرفی شد.

به گزارش ایلنا، عبید رستمی دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، طی احکام جداگانه‌ای؛ فاطمه رادمنش، شهرام کرمی، سیروس همتی، حمید مرادویسی و سوران حسینی را به عنوان هیئت انتخاب آثار پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان منصوب کرد. در متن احکام هیئت انتخاب آثار این دوره از جشنواره آمده است:

«هنرمند ارجمند

با سلام و احترام

نظر به تعهد، شایستگی و تجربه‌ی ارزشمند جنابعالی در عرصه‌ی هنرهای نمایشی، به موجب این حکم به عنوان بازبین پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان منصوب می‌شوید.

امیدوارم در سایه‌ی حضرت حق و در انجام امور محوله، با درایت، رعایت عدل و انصاف و صیانت از هنر وزین تئاتر موفق و سربلند باشید.  

عبید رستمی

دبیر پانزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان»

هیئت بازبین طبق جدول زمان‌بندی جشنواره، امور مربوط به بررسی ۱۹۷ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره را انجام داده و از بین آثار دریافتی، نمایش‌های منتخب برای حضور در بخش‌های نهایی جشنواره اعم از آزاد، آیینی سنتی، کودک، دیگرگونه‌های اجرایی و بخش ویژه را اعلام می‌کنند.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان به دبیری عبید رستمی در شهر مریوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز