خبرگزاری کار ایران

با ورود گروه‌های امدادی به پیست؛

رقابت در «دست فرمون» آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۳۳۵

فصل سوم مسابقه بزرگ «دست فرمون» به صورت رسمی کلید خورد و قرار است به زودی روانه آنتن شبکه نسیم شود.

به گزارش ایلنا، مسابقه «دست فرمون» به تهیه‌کنندگی محمود محمودی و اجرای کامران تفتی ضبط خود را آغاز و درحال حاضر مشغول برگزاری و ضبط مسابقات گروه‌های امدادی شرکت کنندگان استان‌های مختلف کشور است. 

ضبط این مسابقه پیش از این قرار بود ابتدای تابستان شروع شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ ایمنی عوامل و شرکت‌کنندگان مسابقه، به تعویق افتاد. 

فصل جدید «دست فرمون» قرار است به صورت گسترده‌تری نسبت به دو فصل پیشین خود مقابل دوربین رود و شامل دو بخش اصلی مسابقات گروه‌های امدادی و باشگاه اتومبیلرانی «دست فرمون» می‌شود. 

بخش امدادی این مسابقه که اتفاقی نو در «دست فرمون» محسوب می‌شود شامل ۳۰ تیم از استان‌های مختلف کشور است که به این مسابقه معرفی شده‌اند تا سرعت عمل و مهارت‌های خود را مورد آزمایش قرار دهند. 

باشگاه اتومبیلرانی «دست فرمون» نیز شامل چهار گروه است که مربیان مسابقه پس از اردوهای ۱۰ روزه خود در شهرهای ارومیه، شیراز، کرمانشاه و تهران بهترین راننده‌های گروه خود را از میان ۲۰ شرکت‌کننده انتخاب کرده‌اند و حالا قرار است در پیست «دست فرمون» شاهد رقابت آن‌ها باشند. 

محسن جعفری، شروین یگانه، فرهاد مطلبی و یلدا مرادی مربیان فصل سوم باشگاه اتومبیلرانی «دست فرمون» هستند. 

فصل نخست این مسابقه اتومبیلرانی که یکی از بزرگترین برنامه‌های میدانی تلویزیون به‌حساب می‌آید، سال ۹۸ با و فصل دوم آن شهریور ۹۹ با اجرای کامران تفتی از شبکه نسیم پخش شد. 

فصل سوم مسابقه بزرگ «دست فرمون» درحال حاضر هم‌زمان با ضبط مراحل فنی آماده‌سازی مسابقات خود را شروع کرده و قرار است به زودی روانه آنتن شبکه نسیم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز