خبرگزاری کار ایران

داوود فتحعلی بیگی «نقالان غدیر» را داوری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۸۷۳

آثار ارسال شده به جشنواره «نقالان غدیر» با محوریت واقعه غدیر خم، دوشنبه (۲۹ شهریور ماه) در فرهنگسرای اخلاق داوری می‌شوند.

به گزارش ایلنا، پس از اعلام فراخوان جشنواره «نقالان غدیر» در فضای مجازی با موضوع بیان واقعه غدیر خم و با هدف تبیین ترویج فرهنگ اسلامی و علوی و همچنین ایجاد انگیزه و پرورش نقالان کودک و نوجوان، تعداد ۷۴ اثر از طریق فضای مجازی به دبیرخانه جشنواره در فرهنگسرای اخلاق واصل شد. 

بر اساس این خبر، هیئت داوران جشنواره مرکب حسین معجونی، محمد علی جلیلی و پریسا علم دار به سرپرستی داوود فتحعلی بیگی، آثار جشنواره را از نظر شاخصه‌های تسلط بر متن داستان، احاطه بر موضوع، قدرت بیان، صحت اجرا و میزان ارتباط ارزیابی می‌کند. 

بر اساس این خبر، جشنواره نقالان علوی در رده سنی ۷ تا ۱۱ساله و ۱۲ تا ۱۸ساله در هفته ولایت در فضای مجازی برگزار شد و کودکان و نوجوانان، ویدیویی از اجرای نقالی خود از واقعه غدیر خم را به شماره ۰۹۲۱۶۵۴۵۷۸۴ ارسال و صفحه مجازی «امیدهای فردا» را تگ یا منشن می‌کردند و آثار دریافتی در صفحه مجازی یاد شده منتشر می‌شد. 

این خبر می‌افزاید: در مرحله داوری از بین ویدئوهای ارسالی، بر اساس شاخصه‌های داوری پنج نفر در هر رده سنی، انتخاب و لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا می‌شود. 

دبیرخانه جشنواره نقالان غدیر در فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز