خبرگزاری کار ایران

«جنایت بی‌دقت» راهی مکزیک می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۳۷۳

فیلم سینمایی «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری، در جشنواره‌ای در مکزیک به نمایش در می‌آید.

به گزارش ایلنا، فیلم سینمایی «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری در تازه‌ترین حضور بین‌المللی‌اش به عنوان یکی از هشت فیلم بخش مسابقه در جشنواره فیلم گوآنا در مکزیک به نمایش درمی‌آید. 

جشنواره گوآنا از سال ۱۹۹۸ شروع به فعالیت کرده و امسال بیست و یکمین دوره خود را در مکزیک برگزار می‌کند. این فستیوال در بخش‌های سینمای بین‌الملل، سینمای مکزیک، فیلم‌های مستند و کوتاه آثار متنوعی را برای شرکت در بخش‌های رقابتی پذیرفته است. 

در میان هشت فیلم بخش مسابقه بین‌الملل در کنار «جنایت بی‌دقت» مجموعه‌ای از فیلم‌های منتخب جشنواره‌های سینمایی سال گذشته از کن و برلین تا ونیز و لوکارنو و از کشورهایی نظیر فرانسه، بلژیک، برزیل، فنلاند و… شرکت دارند. 

این رویداد سینمایی از هفته آینده شروع می‌شود و در مجموع ۱۸ داور به قضاوت فیلم‌ها در بخش‌های مختلف جشنواره خواهند پرداخت. 

نسرین میرشب از کمپانی «دریم لب فیلم» توزیع و پخش بین‌المللی فیلم «جنایت بی‌دقت» را بر عهده دارد. این فیلم تاکنون در بیش از ۲۰ جشنواره بین‌المللی حضور داشته و نمایش‌های جشنواره‌ای آن همچنان ادامه دارد. 

«جنایت بی‌دقت» محصولی از موسسه فرهنگی هنری کارنامه است و نگار اسکندرفر تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز