خبرگزاری کار ایران

لوگوی جام جم تغییر می‌کند/ رونمایی از رنگ و ظاهر جدید لوگوی جام جم در روزهای آتی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۲۴۰

شبکه جهانی جام جم در راستای انتقال فرهنگ و تمدن ایرانی و با توجه به سلایق متفاوت مخاطبانش، ضمن حفظ طرح اصلی لوگو که بر مبنای گل نیلوفر آبی و بیانگر نمادهای مشترک با عقاید سایر ملل است، اقدام به بازنگری در رنگ و فونت لوگوی شبکه کرده است.

به گزارش ایلنا، شبکه جام جم از اسفند سال ۹۸ با توجه به ضرورت تعامل بیشتر با ایرانیان خارج از کشور و فارسی زبانان دنیا، سه کاناله شد و تاکنون هرسه کانال با یک لوگوی ثابت و یک لوگوتایپ انگلیسی مخصوص به خود به روی آنتن رفته، لوگو تایپ جدید طراحی شده به زبان فارسی به همراه عدد هرکانال، هم نشان دهنده فارسی زبان بودن کانال هاست و هم با هماهنگی کامل در طرح کلی لوگو، به زیبایی هرچه بیشتر قاب تصویر کمک می‌کند. رنگ فیروزه‌ای در پره‌های لوگو که نماد آرامش فکری و ذهنی و کاهش استرس و اضطراب و همچنین صداقت و اعتماد است و در معماری سنتی به وفور دیده می‌شود در کنار رنگ مکمل زرد و نارنجی دایره وسط لوگو و عددهای سه کانال، انرژی مضاعف به طرح می‌دهد. 

یکی از فرم‌های اصلی استفاده شده در گرافیک جدید شبکه، پره‌های لوگوی شبکه است که هم قابلیت استفاده خوبی در گرافیک دارد و هم کاملا لوگوی شبکه را تداعی می‌کند. از این فرم با تکرار در زوایای مختلف استفاده شده که به معنی تنوع در برنامه‌های شبکه، تنوع بینندگان، و در حالت کروی بودن به معنی پخش برنامه در نقاط مختلف کره زمین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز