خبرگزاری کار ایران

معرفی داوران مرحله استانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۴۳۰

داوران مرحله استانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سوی دبیرخانه‌ی این رویداد معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، در این مرحله در هر استان سه داور متشکل از نمایندگان شاخه استانی انجمن قصه‌گویی، قصه‌گویان برگزیده دوره‌های گذشته، پیش‌کسوتان قصه‌گویی و کارشناسان حوزه ادبیات، نمایش و اجرا کار ارزیابی و داوری قصه‌گویی‌ها را برعهده خواهند داشت.

بر اساس اعلام مسوولان برگزاری بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در این دوره علاوه بر این‌که شرکت‌کنندگان در بخش استانی به صورت مجزا داوری می‌شوند، براساس امتیاز واحدی که از سوی داوران به دست می‌آوردند در رده ملی با یکدیگر رقابت کرده و در نهایت افرادی که حد نصاب امتیاز را دریافت کرده‌اند به دور دوم جشنواره راه پیدا می‌کنند.

هم‌چنین باتوجه به این‌که امسال دور دوم به صورت منطقه‌ای برگزار نمی‌شود در این بخش مجموع برگزیدگان ملی و قصه‌گویان برتر کشور به صورت اجرای زنده مجازی و داوری متمرکز در مراکز حضور دارند تا در نهایت نفرات برتر برای اجرای صحنه‌ای در شب یلدا انتخاب و معرفی شوند.

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به دلیل شیوع بیماری کرونا، به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان در حوزه‌های مختلف می‌توانند با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانیwww.kanoonfest.ir  نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

جدول اسامی داوران مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایگاه خبری کودک و نوجوان کانون به نشانی kanoonnews.ir منتشر شده است.

جدول اسامی داوران مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز